י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ריקול

אזהרה מרכישה של משחת שיניים קולגייט: "ייתכן כי מדובר בזיוף"

משרד הבריאות מזהיר את הציבור מצריכה ומרכישה של משחת שיניים קולגייט מקס פרש (אצווה מס' CN121M070323) המשווקת ללא אישור ממשרד הבריאות | יש לציין כי קיימות משחות שיניים קולגייט של יבואנים אחרים שנמצאות תחת פיקוח ורישיון משרד הבריאות, אותן ניתן למצוא במאגר התמרוקים באתר משרד הבריאות

אזהרה מרכישה של משחת שיניים קולגייט: "ייתכן כי מדובר בזיוף"
משחת שיניים מברשת שיניים צילום: pixabay

משרד הבריאות מזהיר את הציבור מצריכה ומרכישה של משחת שיניים קולגייט מקס פרש (אצווה מס' CN121M070323) שמשווקת ללא אישור ממשרד הבריאות (רישיון תקף או הודעה לפני שיווק). בנוסף, על גבי תווית המשחה צוין בעברית כי היא מיוצרת בפולין בעוד על קופסת המשחה כתוב כי ארץ הייצור היא סין.

מבדיקה שערך משרד הבריאות מול חברת "בית הצעצוע", ששמה כתוב על גבי תווית המשחה בעברית כיבואנית וכמשווקת, נמסר מהחברה כי הייבוא והשיווק של המשחה לא מבוצעים על ידי החברה וייתכן כי מדובר בזיוף.

יש לציין כי קיימות משחות שיניים קולגייט של יבואנים אחרים שנמצאות תחת פיקוח ורישיון משרד הבריאות, אותן ניתן למצוא במאגר התמרוקים באתר משרד הבריאות.

משרד הבריאות מזהיר את הציבור כי שימוש במוצרים שלא קיבלו רישיון משרד הבריאות או שימוש במוצרים שלא על פי תנאי רישיונם עלול להזיק לבריאות הציבור.

ניתן לבדוק באתר האינטרנט של משרד הבריאות במאגר התמרוקים את קיומם של רישיונות לתמרוקים ואת מטרת השימוש המאושרת.

 

 

 

 

ריקול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד