י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נקראים לדגל

מאות ראשי ישיבות: "על כל העדות והחוגים לתמוך בדגל התורה"

חברי מועצת גדולי התורה ומאות ראשי ישיבות מכל העדות והחוגים בקריאה דרמטית הקוראת לכל העדות והחוגים להצביע לרשימת "דגל התורה" בכל הערים ברחבי הארץ

הגר"ד לנדו
הגר"ד לנדו צילום: אריה לייב אברמס

הבוקר מתפרסם מכתבם של גדולי הדור, חברי מועצת גדולי התורה ומאות ראשי ישיבות מכל העדות והחוגים בקריאה דרמטית הקוראת לכל העדות והחוגים להצביע לרשימת "דגל התורה" בכל הערים ברחבי הארץ ולכל המועמדים לראשות העיר של "דגל התורה" ואלו שנתמכים על ידי "דגל התורה".
גדולי ישראל מציינים במכתבם כי מדובר במערכה על הדת כאשר על כף המאזניים עומדים עניינים של העמדת הדת על תילה, וסכנה של עקירת כל הקדוש והיקר לנו. בחירות אלו הם על צביון כל עיר, כותבים ראש הישיבות, ומזכירים כי גדולי התורה תמיד זרזו לבוא ולהצביע בעד המפלגה שתדאג לחינוך בנינו ובנותינו בדרך המסורה מדור דור.

את מכתבם מסיימים גדולי ישראל בברכה: "כל התומך והמצביע בעד הרשימות הנ"ל הרי הוא בכלל ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת, ומי שביכולתו לסייע הרי הוא בכלל מזכה הרבים וזכות הרבים יהיה תלוי בו וכל המסייעים להוסיף בשמירת דת תוה"ק בעירם הננו תפילה שיזכו הם וכל משפחותיהם בכל הטוב ממקור השפע".

באדיבות המצלםמכתב הרבניםצילום: באדיבות המצלם



נוסח המכתב המלא:

הנה יום הבחירות לעיריות שיתקיימו בעזהי"ת ביום ג' י"ח אדר א' תשפ"ד קרב ובא ובהיות שבבחירות אלו עומד על כף המאזניים הרבה עניינים של חיזוק והעמדת הדת על תילה, ומאידך סכנה של עקירת כל הקדוש והיקר לנו ויש לזה משמעות גדולה לצביון כל עיר וכידוע שגדולי התורה תמיד זרזו לבוא ולהצביע בעד הרשימה שנציגיה ידאגו בראש ובראשונה שיהודי יוכל לחנך את בניו ובנותיו בדרך המסורה מדור דור ושעוקרי הדת לא ידרסו ברגל גאווה את כל המקודש לנו. הננו לפנות לאחינו בני ישראל די בכל אתר ואתר החרדים לדבר ד' מכל העדות והחוגים לתמוך ולהצביע לרשימת דגל התורה שבכל מקום, וכן במקומות בהם מופיעים נציגים מטעם דגל התורה או רשימות שדגל התורה תומכת בבהירות בהם ברשימות מקומיות כמו בערים: אופקים, אזור, אלעד, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בית שאן, בית שמש, ביתר עילית, בני ברק, בת ים, גבעת זאב, גן יבנה, דימונה, הרצליה, זכרון יעקב, חדרה, חולון, חיפה, חריש, טבריה, ירוחם, ירושלים, כרמיאל, לוד, מודיעין-מכבים-רעות, מודיעין עילית, מזכרת בתיה, מעלה אדומים, מעלות, נוף הגליל, נתיבות, נתניה, עמנואל, עפולה, פתח תקוה, צפת, קריית אתא, קריית טבעון, קריית מוצקין, קריית יערים, ראש העין, ראשון לציון, רחובות, רכסים, רמת גן ורעננה.

וכן לתמוך ולהצביע למועמדים לראשות הערים: בית שמש - הרב שמואל גרינברג, מודיעין עילית - הרב יעקב גוטרמן, רכסים - הרב יצחק רייך, קרית יערים - הרב יצחק רביץ, והמועמדים אשר דגל התורה תומכת בהם לראשות הערים: אלעד - הרב ישראל פרוש, ביתר עילית - הרב מאיר רובינשטיין, וכן ראשי הערים שדגל התורה תומכת בהם כפי שיתפרסם בימים הקרובים בעזהי"ת.

וכל התומך והמצביע בעד הרשימות הנ"ל הרי הוא בכלל ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת, ומי שביכולתו לסייע הרי הוא בכלל מזכה הרבים וזכות הרבים יהיה תלוי בו וכל המסייעים להוסיף בשמירת דת תוה"ק בעירם הננו תפילה שיזכו הם וכל משפחותיהם בכל הטוב ממקור השפע והצלחה וכט"ס ובביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן.

ע"ז באעה"ה למען כבוד שמים וכבוד תורתנו הק'.

דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד