כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תכנית חדשה

5000 ישראלים יוכשרו לעבוד בענף הבניה

מיזם חדש: 5000 ישראלים יוכשרו כפועלי בניין דרך בניית בתי ספר ומקומות הכשרה. הפיילוט של משרד הכלכלה יחד עם מועצת גוש עציון ומרכז הבנייה הישראלי. ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן: "נפחית את התלות בפועלי בניין פלסטינים"

5000 ישראלים יוכשרו לעבוד בענף הבניה
אילוסטרציה צילום: unsplash

על רקע מלחמת חרבות ברזל ובמטרה להקל על מצוקת כוח האדם בענף הבניה, יזמו במועצה האזורית גוש עציון, משרד הכלכלה, מרכז הבנייה הישראלי והחברה לפיתוח גוש עציון מיזם הכשרה ל-5000 פועלי בניין ישראלים.

המיזם שייקרא "סיירת בוני ישראל" הוכרז רשמית במשרד הכלכלה במעמד שר הכלכלה, ניר ברקת ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן, אהרוני נויבואר, מנכ"ל החברה לפיתוח גוש עציון וערן רולס יו"ר מרכז הבניה הישראלי.

שלמה נאמן ראש מועצת גוש עציון אומר כי בימים אלה עבודה בענף הבניה היא הציונות האמיתית "אנחנו חייבים להפחית את התלות בפועלי בניין פלסטינים אך גם חשוב שנתחיל לבנות בשיטות בניה מתקדמות ומהירות יותר במטרה ליישב את הארץ ולהקים בתים רבים בישראל".

ערן רולס, יו"ר מרכז הבניה הישראלי: "מרכז הבניה הישראלי נעתר לפניה של אהרוני נויבוייר מנכ"ל החברה לפיתוח גוש עציון להכשרת עובדים ישראלים לפרויקטים שנבנים היום ביהודה ושומרון, אנחנו הולכים להקים ביחד בית ספר ברמה הכי גבוה שיש להכשרה מהירה מאוד של עובדים, אני מאמין שזו הציונות היום, וגם מי שיסיים את הלימודים יוכל להרוויח משכורות יפות ולפתח קריירה בתחום".

אהרוני נויבואר, מנכ"ל החברה לפיתוח גוש עציון  "הגיע הזמן להכשיר דור צעיר חלוצי וציוני של עובדי בניין שגם ישתכרו שכר ראוי ויזכו לקידום מקצועי מהיר ויפתח בארץ ענף בניה מתקדם".

הקורסים יפתחו בחמישה מוקדים ברחבי הארץ שהראשון יהיה בגוש עציון בו יוכשרו עובדי בניין במגוון מקצועות.

גוש עציון מלחמת חרבות ברזל משרד הכלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד