י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מתנות לחג לכל הבנות בפחות מ-700 שקלים לכולם יחד? הכירי את הפתרון המושלם!

באתר ניתן לבחור בין תכשיטים עדינים מאוד לבין תכשיטים שלהם נוכחות מרשימה יותר וייחודית בהתאם לסוג ההופעה ולמטרת ההופעה. כך לדוגמה, ניתן ליהנות מקולקציית תכשיטים דקיקה ליום יום לצד תכשיטי אלגנטיים מאוד לאירועים ולחגים

מתנות לחג לכל הבנות בפחות מ-700 שקלים לכולם יחד? הכירי את הפתרון המושלם!
תכשיטים צילום: תכשיטי טרנטולה

ערב חג: אינפלציית מטלות וסחרחורת הוצאות כשבתוך כל זה אנו נדרשים לרכוש מתנות לצאצאי השושלת ולהשביע את רצון כל הצאן. כאן אנו צריכים ללהטט במיומנות בין רכישת מתנות ברמה גבוהה מצד אחד ובעלות סבירה מצד שני. איך עושים את זה? רשת טרנטולה מושיטה יד ומציעה לך תכשיטי מותג במחיר שכדאי לקחת בשתי ידיים. באתר של  טרנטולה תוכלי לקנות תכשיטי כסף לכל בנות המשפחה במחירים זולים במיוחד. אז מהו המותג שכבש את ישראל ואיך הוא יוכל לעזור לך ברכישת מתנות לכל המשפחה בערב החג? יצאנו לחפש תשובות.

טרנטולה: המותג והסיפור שמאחוריו

רשת טרנטולה היא רשת תכשיטי יוקרה שהביאה לארץ בשורה: תכשיטי כסף 925 חלקם בציפוי זהב ובשיבוץ זרקונים ופנינים. המחיר? נע באזור ה-100 ש"ח בלבד. מדובר בסקופ של ממש לנשים שאוהבות להתחדש בתכשיטים ולפנק את בנותיהן מבלי לרוקן את הארנק. כן, באתר של טרנטולה ניתן להזמין תכשיטי יוקרה מכסף טהור עד הבית בעלות של החל מ-79 ש"ח. נשמע לך טוב מדי? גם לנו. לכן נפגשנו עם מנהלי טרנטולה לשמוע איך זה עובד.

תכשיטי כסף עד 99 ש"ח - ספרו לנו על זה

מנהלי רשת טרנטולה מספרים לנו על השינוי המהותי בעולם מחירי תכשיטי הכסף: "מדובר בכסף טהור 925", הם מדגישים, "אלו תכשיטי כסף בעיצוב יוקרתי וגימור מבריק במיוחד. המחיר הנמוך הוא תוצאה של ביטול פערי התיווך ובחירה בשיווק אינטנסיבי ומינימום רווח כדי למכור לכמה שיותר לקוחות". כך הם מסבירים את פערי המחירים בין המקובל בשוק תכשיטי הכסף לבין מה שקורה באתר טרנטולה.

אנו כלקוחות יכולות לנצל את שיטת השיווק הזו לטובת רכישת תכשיטים במחירים מוזלים וליהנות מתכשיטים יפהפיים לחג לכל הבנות בפחות מ-700 ש"ח.

מה מומלץ לכם לשים בסל לקראת החג?

שוטטנו קצת באתר של טרנטולה כדי לספר לך מה קורה שם. ובכן, מדובר בקולקציית כסף אופנתית וטרנדית במיוחד הכוללת מגוון תכשיטי כסף בעיצובים קלאסיים מעודנים. תכשיטי המותג מאופיינים בקו אלגנטי חלק ומינימליסטי שמתאים להשלמת ההופעה ביום יום, בשבתות, בחגים ובאירועים.

הילדה אוהבת קונספט ייחודי? שימי לב, באתר קולקציית 'מיוחדים' שמציעה טוויסטים מפתיעים לעיצובים המוכרים: שילוב של אלמנטים מרגשים, שיבוצים בלתי שגרתיים ועוד. בטרנטולה חושבים על כל בנות המשפחה ומשדרגים את קולקציית התכשיטים כל הזמן כדי לענות על הטעם של כל אחת ואחת.

חושבים מחר: תכשיטי כסף אמתי באיכות הגבוהה ביותר

תכשיטי הכסף של טרנטולה עשויים כסף אמיתי 925 ומיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות לשמירה מקסימלית על הברק. גם בשיבוץ זירקונים ופנינים מעצבי המותג לא מתפשרים על הדבר האמתי ומשלבים פנינים טבעיות וזירקונים באיכות משודרגת. 

השקעה לטווח הארוך היא סיבה נוספת לבחור דווקא בטרנטולה: תכשיטים שניתן לענוד שנים ארוכות מבלי שהקסם יפוג.

קל לקנות מתנות לילדים באתר טרנטולה

האתר של טרנטולה הוא נוח, ידידותי למשתמש ואינטואיטיבי מה שמאפשר לכל לקוחה ליהנות מחוויית רכישה כיפית ולוותר על שיטוטים מעייפים במרכזי קניות כדי לרכוש מתנות לבנות. כאן את מוזמנת לבחור בקליק את התכשיטים הנבחרים וברכישה של מעל 249 ש"ח - לקבל שירות משלוחים עד הבית תוך מקסימום 5 ימי עסקים בחינם. כך את מקצרת תהליכים וחוסכת כסף וזמן יקר בערב החג. 

אגב, המתנות לא מצאו חן בעיני הבנות? את מוזמנת לבצע החלפה או ביטול בתוך פרק הזמן הקבוע בתקנון האתר ולקבל את כספך חזרה. כל שעליך לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת טרנטולה ולבצע החזרה/חלפה לפי ההנחיות. 

טרנטולה - חגיגת מבצעים שאסור לפספס

עכשיו ממש מתרחשת חגיגה של ממש באתר: לזמן מוגבל - כל התכשיטים באתר עד 99 ש"ח בלבד. זו בשורה כפולה: טרנטולה משווקת תכשיטי כסף בעלות נמוכה גם ללא הנחות מיוחדות אולם חגיגת המבצעים הזו שוברת את השוק לחלוטין ומאפשרת לכל לקוחה למלא את סל הקניות מכל הבא ליד ולשלם בסוף התהליך מחיר מינימלי.

למעבר לדף המבצעים של תכשיטי טרנטולה הקליקו כאן.

מועדון לקוחות לקניה משתלמת הרבה יותר

בהצטרפות למועדון הלקוחות של טרנטולה אתם מקבלים 3 מתנות משתלמות במיוחד:

  1. 10% הנחה על קנייה ראשונה באתר.
  2. 10% הנחה מיד חודש על רכישה אחת באתר.
  3. קבלת המידע על המבצעים השווים לפני כל אחד אחר.

חברות במועדון הלקוחות של טרנטולה היא אפשרות לשלם הרבה פחות ולדעת הרבה יותר על הטרנדים האחרונים ועל הנעשה באתר. איך מצטרפים למועדון? כל מה שיש לעשות הוא להזין במערכת את פרטי המצטרף/ת ולהוריד את הקופונים. זהו, עכשיו מותר לך להתחיל לחגוג עם מתנות שוות במיוחד.

עיצוב קלאסי, טאץ' מיוחד

תכשיטי המותג של טרנטולה מאופיינים בקו חלק, עדין, מינימליסטי וקלאסי במיוחד. לקוחות שיתפו אותנו ביכולת שלהן להשלים כל הופעה עם תכשיט מדויק ונכון עיצובית שגם משדר קלאסיות וגם מכניס טאץ' טרנדי ללוק הכללי. 

באתר ניתן לבחור בין תכשיטים עדינים מאוד לבין תכשיטים שלהם נוכחות מרשימה יותר וייחודית בהתאם לסוג ההופעה ולמטרת ההופעה. כך לדוגמה, ניתן ליהנות מקולקציית תכשיטים דקיקה ליום יום לצד תכשיטי אלגנטיים מאוד לאירועים ולחגים. 

טרנטולה: למי שאוהבים באמת

בטרנטולה קולקציה מושלמת של מתנות המשלבות מוטיבים של אהבה. באמצעות רכישת צמיד 'לאב' משובץ, טבעת לבבות מחוברים או עגילי לב בשילוב זרקונים, ניתן להביע את רחשי הלב לקרובים לנו באמת ולפנק את יקירנו מכל הלב. לא יודעת מה לקנות? פוחדת שלא לקלוע לטעם המדויק? טרנטולה מציעה גיפט-קארד ייעודי אותו ניתן להעניק בלב קל למי שרוצים שיבחר בעצמו את התכשיט המושלם עבורו. את הגיפט-קארד את רוכשת באתר והוא נשלח למקבל המתנה אונליין בעיצוב מפנק במיוחד.

רגע לפני שמבצעים רכישה - מה הילדה שלי צריכה באמת?

מומחי טרנטולה ממליצים לערוך חקר קטן לפני רכישת מתנות לכבוד החג לבנות המשפחה. חשוב להבין מהן הצרכים של כל אחת מהן ומהו הסגנון המועדף עליה. כך נוכל לגלות שלגדולה נעלמו העגילים והקטנה חולמת על טבעת בשילוב פנינה. לאחר מכן הרכישה תהיה קלה וממוקדת הרבה יותר. נוסף על כך, אם אינך מקפידים על מתנות בהפתעה תוכלי לשתף את הבנות ברכישה ולשאול לדעתן מהו התכשיט המוצלח ביותר עבורן. זו השיטה הטובה ביותר לקצר את זמן רכישת המתנות ולייתר את הצורך בהחלפות והחזרות לאחר מעשה.

קדימה, נכנסים עכשיו לאתר ותוך חצי שעה מסמנים וי על סעיף מתנות לילדים

באתר טרנטולה ניתן לבצע רכישה חכמה ומהירה של מתנות לחג לכל הבנות במחירים זולים במיוחד. מדובר בתכשיטי כסף אמתי כפי שאמרנו באיכות מעולה ובעיצוב עדכני מושלם. באתר ניתן למצוא שלל סגנונות עיצוב מרגשים שיפנקו ויבטאו אהבה לאנשים היקרים לנו מאוד. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחון את הקולקציות השונות, לבחור תכשיט מתאים לכל אחת מהבנות ולהזמין בקליק מתנות עד הבית. זה קל. זה יפה. זה יוקרתי. זה טרנטולה.

 

טרנטולה תכשיטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד