י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דריכות בטבריה

החרדים חוששים משובו של קובי: תמונות המקובל מתנוססות בעיר

דריכות גדולה בעיר טבריה לאור ניסיונותיו של רון קובי לשוב לשלטון | בימים אלו העיר התמלאה במודעות ובפעילים - בקריאה לפעול למען כבודו של הצדיק רבי דב קוק ולחזק את הנציגות החרדית

החרדים חוששים משובו של קובי: תמונות המקובל מתנוססות בעיר
טבריה צילום: באדיבות המצלם

לקראת הבחירות ביום שלישי בשבוע הבא, דריכות גדולה בעיר טבריה, זאת בשל נסיון נוסף של רון קובי לעלות לשלטון. כזכור, בבחירות הקודמות כבש קובי את ראשות העיר ולטענת התושבים, פתח במסע נגד הציבור החרדי ונגד המקובל רבי דב קוק, מרבני העיר טבריה.

לאחר תקופה קשה, בה לטענת התושבים התנכל קובי לדת ולשומרי המצוות בטבריה, התאגדו יחד שר התורה מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל והצדיק רבי דב קוק שיבלחט"א, בתפילה וזעקה כאשר הם גוזרים על רון קובי מפלה גדולה.

ואכן כך היה, רון קובי נקלע לקשיים בניהול העירייה ומשרד הפנים נאלץ באופן חריג ליטול ממנו את ראשות העיר ולמנות ועדה קרואה, בראשה הועמד בועז יוסף שקיבל את ניהול העיר עד שיבחר ראש עיר חדש.

לאור מה שהתרחש בקדנציה הקודמת, הציבור החרדי בטבריה התאגד תחת הוראתו של הגאון רבי דב קוק,  ונפתחה מפלגה בשם "מאמינים בטבריה", כאשר כל הקהילות והעדות בעיר מקבלות ייצוג במפלגה. על פתק ההצבעה רשום "בדרכו של הצדיק רבי דב קוק שליט"א". המפלגה רצה למועצה ותומכת במועמד לראשות העיר יוסף נבעה.

העיר טבריה כוסתה בפלקטי ענק עם תמונתו של הרב תחת הכיתוב "בדרכו של הצדיק", כאשר בכל פינה ניתן לראות מאות ואלפי פעילים רצים ללא מנוחה ועובדים ללא הפסקה למען כבוד התורה בכדי שלא יהיה חלילה צער לצדיק הקדוש רבי דב קוק אם חלילה יעלו הרשעים שוב לשלטון. רכבים רבים בעיר מכוסים בשלטים "משמחים את הצדיק" כאשר הפעילים עם אש בעיניים ספרדים לצד אשכנזים, חרדים לצד דתיים ואף מסורתיים, כאשר כולם אומרים פה אחד "לא ניתן לפגוע בצדיק ששומר על העיר שלנו".
צפו בתיעוד הנרחב מחוצות העיר טבריה.

טבריה המקובל הרב דב קוק המקובל רבי דב קוק רון קובי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד