כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
צפו בתיעוד

בעידוד מנהיג בני תורה: המטה החסידי של 'עץ' רושם הצלחה

בפלג הירושלמי מאתגרים את המיינסטרים, ובעידודו של מנהיג בני תורה ראש הישיבה הגאון רבי אשר הכהן דויטש המטה החסידי של 'עץ' רושם הצלחה אדירה

בעידוד מנהיג בני תורה: המטה החסידי של 'עץ' רושם הצלחה
הגר"א דויטש עם ראשי המטה החסידי צילום: צילומסך

לאחר כינוסי החירום בראשות רה"י הגר"א דויטש והגר"ע אוירבך, בפלג הירושלמי הקימו מטות בכל רחבי הארץ, ויצאו למבצע חסר תקדים של מאצ'ינג קולות בו כל אחד מתחייב להביא מצביע נוסף לקלפי. המבצע צובר הצלחה ונרשמת היענות רחבה בקרב פעילי התנועה, שפועלים להביא קהלים נוספים המזוהים עם הפלג הירושלמי - להצביע עץ בקלפי.

פתיחת המטה החסידי בעץ

במקביל, בפלג הירושלמי שוברים הפעם טאבו נוסף. מסתבר כי בשבועות האחרונים הוקם מטה מיוחד עבור הציבור החסידי ברחבי הארץ שמזוהה עם עמדות הפלג הירושלמי בנושאי הגיוס והחינוך, ומדובר לפי המידע כעת במספרים גדלים והולכים של צעירי הציבור החסידי שנוהה אחר ההשקפה האותנטית והוותיקה שמייצג הפלג הירושלמי בעמדותיו.

את מעמד הפתיחה של המטה המיוחד אירח ראש הישיבה רבי אשר דויטש – מנהיג תנועת בני תורה, ששיבח את הפעילים החסידים על יוזמתם החשובה לדבוק בדרך המסורה מדור דור. רה"י התבטא: מעודד מאוד לראות שיש ציבור חסידי גדול שמבין את הדרך שצריך ללכת בה, וכשרואים את זה מול העיניים זה גורם לשמחה רבה. הקב"ה יעזור שתהיה לכם סיעתא דשמיא שתצליחו בפעילות ושתרבו כבוד שמים.

הפלג הירושלמי מטה בחירות הרב אשר דויטש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד