י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כמנין הימים

משפחות החטופים חסמו את הציר למשך 137 שניות

משפחות החטופים עומדות מחוץ לקרייה וזועקות בעזרת רמקולים רבי עוצמה אל עבר מפגש הקבינט שמתקיים ברגעים אלו, אלי אלבג אביה של החטופה לירי אלבג: "אני אומר לכם אזרחים, צאו לרחובות כי היום זה אנחנו ומחר זה אתם"

משפחות החטופים חסמו את הציר למשך 137 שניות
תמונות החטופים על חומות העיר העתיקה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות ההחלטה שלא לשלוח נציגות ישראלית לקהיר, משפחות החטופים נמצאות כעת בשער ״שאול״ וזועקות אל עבר משתתפי הקבינט הנוכחים ברגעים אלו בקרייה.

המשפחות מחריפות את מאבקן לאור התעלמות ראש הממשלה, שר הבטחון וכל קבינט המלחמה מדרישותיהן לפגישה מיידית.

אלי אלבג אביה של החטופה לירי אלבג קרא: "תשמעו את זעקתנו - זעקות משפחות החטופים, זעקות משפחות הנרצחים, זעקות משפחות החללים יום יום, שעה שעה, דקה דקה. היום זה אנחנו, מחר זה יכול להיות כל אזרח אחר במדינת ישראל ומישהו פה צריך לקחת אחריות ולהביא את הילדים שלנו הביתה, את ההורים שלנו הביתה, את הילדות שלנו הביתה. אתה ראש הממשלה, 15 שנה בשלטון מר בטחון - אף ביטחון! איפה הביטחון? רק מר יש לנו בחיים. אני הפסקתי להיות בשקט, אנחנו נפסיק להיות בשקט עד שיביאו לנו את היקרים שלנו הביתה".

"עוד אמר: "ולכם עם ישראל - היום אני זועק את זעקתי אבל זאת זעקתכם גם! שלא תדעו ולא תרדמו, שתשמעו אותי שהילדה שלי בוכה וצועקת בידיים של החמאס ואין מי שיביא אותה, אין מי שיחזיר אותה, אין מי שידאג לה! מה היא עשתה?! שמרה על מדינת ישראל?? המדינה לא שמרה עליה והמדינה לא תשמור עליכם אזרחים יקרים שלי, הם למעלה מפקירים אותנו. הם למעלה צוחקים עלינו, גוררים ידיים, הם לא הולכים למשא ומתן. אני אומר לכם אזרחים, צאו לרחובות כי היום זה אנחנו ומחר זה אתם".

משפחות החטופים חסמו את ציר ׳שאול המלך׳  למשך 137 שניות, כמספר הימים בהם מוחזקים יקיריהם במרתפי מנהרות החמאס.

משפחות החטופים זעקו מחוץ להתכנסות קבינט המלחמה: ״אם ויתרתם עלינו ואין בכוונתכם לשלוח נציג לקהיר, תמצאו את הכוח להודיע זאת לכל עם ישראל״.

חטופים מלחמת חרבות ברזל תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד