כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לאחר חודש

קטאר: קיבלנו ערבויות שהעברת התרופות לחטופים - החלה

בתוך רשימת התרופות נמצאים משאפים, תרופות לסוכרת, זריקות אינסולין ומדי גולוקוז, משקפי ראייה תרופות למחלות לב ולחץ דם ועוד

קטאר: קיבלנו ערבויות שהעברת התרופות לחטופים - החלה
המטוסים הקטאריים עם תרופות צילום: משרד החוץ הקטארי

דובר משרד החוץ של קטאר הודיע הערב (שלישי) כי היא קיבלה ערבויות מחמאס שהעברת התרופות לחטופים הישראלים - החלה. לפני עשרה ימים קטאר הודיעה לישראל ולצרפת שחמאס התחייב בפניה כי החטופים קיבלו את התרופות. ישראל וצרפת דרשו בשיחות מול הקטרים לספק הוכחות.

לשכת ראש הממשלה מסרה כי "הצהרת קטאר היא תוצאה ישירה של התעקשותו של ראש הממשלה נתניהו לקבל הוכחה על הגעת התרופות לחטופינו. ישראל תבחן את אמינות הדיווח ותמשיך לפעול למען שלום חטופינו". לשון ההודעה.

כזכור, קטאר היא שרכשה את התרופות, שהועברו לפני כחודש, על פי רשימה שהעבירה ישראל וגובשה על ידי המשפחות והרופאים האישיים של כל חטוף וחטופה. קטאר היא גם זו שהיתה אמורה לדאוג למנגנון שיעביר את התרופות לרצועה, שחולקו באמצעות הצלב האדום.היא היתה אמורה להעביר לישראל בתוך ימים גם את ההוכחות שהתרופות אכן עברו והגיעו ליעדם, וזה לא קרה. בתמורה לכך ישראל הגדילה את כמות התרופות שנכנסה לרצועה באופן משמעותי.

בתוך רשימת התרופות, נמצאים משאפים לחולי האסטמה, תרופות לחולי סוכרת, זריקות אינסולין ומדי גולוקוז, משקפי ראייה מותאמים, תרופות לסובלים ממחלות לב ולחץ דם, כדורים לאיזון בלוטת התריס ותרופה להתמודדות עם דלקות מעי דלקתיות.

קטאר חטופים תרופות עסקת העברת התרופות לחטופים חמאס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד