כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בהר הרצל

מעוז מורל הי"ד הובא למנוחות: "מאיפה יהיה לנו את הכוח ששאבנו ממך?"

אימו ספדה: "החברים שלך לצוות באו לבית החולים להיפרד. כל אחד מהם סיפר על הכוח שלך. כולם אמרו שאתה היית הכי חזק בצוות"

מעוז מורל הי"ד הובא למנוחות: "מאיפה יהיה לנו את הכוח ששאבנו ממך?"
מעוז מורל הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

בבית העלמין הצבאי בהר הרצל ליווו היום (שלישי) מאות מלווים את מעוז מורל הי"ד שנפטר לאחר שבשבוע שעבר נפצע אנושות בהתקלות עם מחבלים בחאן יונס. אימו, ורדה, ספדה לו בדמעות: "נולדת בזמן קשה במשפחה שלנו, נתנו לך את השם מעוז כדי שתהיה מקור של כוח עבורנו, ואיזה כוח יש לך.

כבר מגיל צעיר כולם התפעלו ממך, מכח הלחימה שלך. אבל ידעתי שלמדת את זה בבית, כשהיית צריך להילחם על המקום שלך מול שלושת אחיך הגדולים. אתמול, החברים שלך לצוות באו לבקר אותך בבית החולים ולהיפרד ממך. כל אחד מהם סיפר על הכוח הפיזי שלך. פה אחד הם אמרו שאתה היית הכי חזק בצוות".

אביו, איתן, ספד לו: "מעוז, עכשיו כשאתה נפלת, מאיפה יהיה לנו את הכוח ששאבנו ממך? כל חייך אנחנו גאים בך, גאים בגבורה שלך, בכוח שלך, בהתמדה שלך, בענווה שלך, בצניעות ובשקט שלך. אנחנו מתפללים שבמשך כל חיינו נהיה ראויים לך ונעמוד בכל מה שאתה לימדת אותנו".

אחיו, דב ספד לו: "מי שהכיר את המשפחה שלנו, אבל לא את מעוז, כנראה היה מופתע לשמוע שיש לנו אח בסיירת. אנחנו משפחה של לפלפים, אני יכול להעיד רק על עצמי, אבל מניח שזה לא שונה כל כך אצל שאר האחים. אבל לא מעוז, מעוז לא רק היה ספורטאי מצטיין, הוא גם ממש אהב את זה. כילד בכיתה ז' מעוז ארגן לבד טורניר כדורגל. כבר אז היה ברור לכל מי שהכיר אותו שמעוז יהיה כוכב בצבא".

מעוז מורל הי"ד לוויה הספדים הר הרצל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד