כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
134 עדיין שם

עדות החטופה שהוחזרה: "לא יכולנו לדבר בגלל שלא היה חמצן"

למנהיגי העולם אמרה כי "אנחנו צריכים שהעולם יהיה בטוח. אני לא מאמינה שאני עדיין חיה כדי לספר את הסיפור שלי"

עדות החטופה שהוחזרה: "לא יכולנו לדבר בגלל שלא היה חמצן"
שחרור החטופים צילום: צלמי פלאש 90

"המחבלים אמרו לנו שישראל לא קיימת יותר, שכל העולם תוקף אותה. הם לקחו אותנו למנהרה 40 מטרים מתחת לפני האדמה, היינו כמעט בלי מים ואוכל", סיפרה אביבה סיגל שנחטפה מכפר עזה והוחזרה לישראל ובעלה קית' עדיין מוחזק בשבי בעזה, "הגענו לנקודה שלא יכולנו אפילו לומר מילה בגלל שלא היה חמצן לנשימה. הטרוריסטים עזבו אותנו שם קית' אמר לי שהוא לא יכול לנשום. אמרתי לו לשכב ולנשום, ושהכל יהיה בסדר".

את הדברים אמרה בפאנל שכותרתו "פשעי חמאס נגד האנושות" שנערך הערב (שלישי) במלון ענבל בירושלים כחלק מוועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים האמריקאיים.

בהמשך אמרה כי היא "עומדת פה ואני משתפת בסיפור שלי כי אני מאמינה שצריך לעשות את העולם הזה טוב יותר. אני מאמינה שכל האימהות בעולם רוצות את הטוב לילדיהן. אני רוצה את הטוב לבעלי. אף אחד לא צריך לעבור את הגיהנום שעברתי. הייתי במקום הגרוע ביותר, בלי אוויר, בלי אוכל. 51 ימים. איך אפשר להמשיך כשאני יודעת שקית' שם? הלב שלי לא מתמודד עם זה. בבקשה תעזרו, תעשו הכל כדי להפסיק את השיגעון הזה".

עוד אמרה למנהיגי העולם: "אנחנו צריכים שהעולם יהיה בטוח. אני לא מאמינה שאני עדיין חיה כדי לספר את הסיפור שלי. בכפר עזה היו 63 נרצחים ב-7 באוקטובר. נחטפתי עם קית' בדרך ברוטלית - המחבלים דחפו אותנו וצעקו עלינו, הוכיתי על הקרקע. חזרתי מעזה אחרי 51 ימים של גיהנום, לעולם לא חשבתי שאראה שוב את ילדיי".

חטופות "פשעי חמאס נגד האנושות" עדות החטופה אביבה סיגל כפר עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד