כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אנטישמיות ממוסדת

אוסטרליה: המפגינים היכו את היהודים - המשטרה עצרה את המוכים

המדינה הדרומית חוותה שלל תקריות נגד יהודים והיא אחת מהמקומות בהם דווחה עלייה במספר המקרים האלו

הפגנה אנטי ישראלית
הפגנה אנטי ישראלית צילום: שושני, פלאש90

מאז פרוץ המלחמה לפני כארבעה חודשים האנטישמיות הרימה את ראשה גם באוסטרליה והיהודים במדינה חווים תקריות אנטישמיות בזו אחר. זו מקרה חרג התרחש היום (שלישי) במדינה לאחר שמפגינים אנטי-ישראלים תקפו יהודים והמשטרה הגיבה במעצר של היהודים. 

האירוע התרחש במהלך עצרת תמיכה בישראל כאשר אזרחים מהקהילה היהודית במלבורן ניסו להתקרב לבימת האירוע כדי להאזין לדוברים יהודים אחרים שמדברים על המלחמה תוך שהם ומכים בזכותה של ישראל להגם על עצמה לאור הזוועות שהתחרחשו במהלך הטבח ב-7 באוקטובר.

המפגינים האנטי ישראלים חסמו את דרכם ונצפו בסרטונים שצולמו ושותפו ברשתות החברתיות כשהם מכים אותם. בתגובה, המשטרה האוסטרלית עצרה אז את היהודים.

כאמור, אוסטרליה חוותה שלל תקריות נגד מוסלמים ויהודים והיא אחת ממדינות רבות המדווחות על עלייה במספר מקרים כאלה מאז התקפות חמאס על ישראל.

סופרת ממלבורן ארגנה מכתב פתוח עליו חתמו מאות חוקרים יהודים אוסטרלים, עיתונאים ועובדים בתעשיות שונות שאמרו שהם חשים לא בטוחים במקומות העבודה שלהם לאחר שננטשו על ידי עמיתיהם. החותמים על המכתב הביעו את "החרדה והזעזוע שלנו מחוסר ההבנה והאמפתיה של הציבור כלפי העם היהודי".

אוסטריליה הפגנה אנטישמיות אלימות שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד