כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
למייל הפרטי

מוזר: לא מפסיק לקבל מידע רפואי של לקוחות רבים

אזרח מוצף כבר כמה חודשים במידע רפואי של אחרים: "החל מתוצאות בדיקות ראייה ועד הפנייה לבדיקות שונות. הכל לג'ימייל הפרטי שלי. אין לי כל קשר לאנשים הללו ואיני יודעת מה משותף להם ולי"

מוזר: לא מפסיק לקבל מידע רפואי של לקוחות רבים
מתקפת סייבר, אילוסטרציה צילום: freepik

אזרח פנה לתוכנית 'יהיה בסדר' בגלי צה"ל, וסיפר על תופעה מוזרה שמתישה אותה.

וכך הוא מלין: "שמי עידן ומזה זמן רב אני מקבלת מיילים מ'כללית' עם מידע רפואי של לקוחות רבים שכולם אינם אני. החל מתוצאות בדיקות ראייה ועד הפנייה לבדיקות שונות. הכל לג'ימייל הפרטי שלי. אין לי כל קשר לאנשים הללו ואיני יודעת מה משותף להם ולי".

לדבריה, "לאחר שהמערכת לניתוב שיחות בכללית התישה אותי יותר מפעם אחת כשניסיתי לדבר איתם ולדווח, פניתי לכללית במייל והתרעתי וביקשתי טיפול מיידי... אני מקבלת מידע רפואי אישי של לקוחותיהם!!".

"בחלוף כשבוע", מספרת עידן, "קיבלתי מייל מאובטח שאמור להיפתח עם סיסמא שלא מתקבלת ואין היכן ללחוץ לבקש אותה. כמה אירוני שאת התשובה מאבטחים כל כך טוב שלא ניתן לפתוח אותה, בעוד המידע הרפואי של זרים ממשיך להיות חשוף".

"עברו שבועות מאז, ואני ממשיכה לקבל מידע רפואי של אנשים. לי זה נמאס ואת אחרים זה לא מכבד. שוב ניסיתי להתקשר והתייאשתי. עזרו לי להפטר מכמויות של דואר זבל, וללקוחות כללית לשמור על פרטיותם". סיכם המאזין.

כללית דואר אלקטרוני אימייל מידע רפואי ג'ימייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד