כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
סערת 'ארץ נהדרת'

האב השכול מצמרר: "ראה מולו שני קצינים והתעלף במקום"

איציק בונצל שהפגין בכניסה לאולפני 'ערוץ 12' בגין המערכון המביש ב'ארץ נהדרת' סיפר עד כמה הפגיעה עמוקה גם במשפחות השכולות. סיפר על חברו שהתעלף כי סבר שקצינים באו להודיע לו על נפילת בנו, מה שהתברר בסוף כטעות מצידו

האב השכול מצמרר: "ראה מולו שני קצינים והתעלף במקום"
הפעילות בעזה צילום: דובר צה"ל

האב השכול עו"ד איציק בונצל שהפגין מול משרדי 'קשת' - 'ערוץ 12' במחאה על מערכון ששודר בתכנית 'ארץ נהדרת' סיפר על כך בראיון.

בונצל סיפר ברדיו 'גלי ישראל': "זאת תהיה הנחה לומר שהם חצו את הקווים האדומים. אני אישית לא צופה בתכנית שלהם אבל זה כבר די ברור שמדובר בתכנית של הלבנת פנים למי שמובילים את המדינה ונמנים על הצד הימני".

באדיבות המצלםאיציק בונצל מחוץ לקשתצילום: באדיבות המצלם

לדבריו, "הם פגעו אנושות בקודש הקודשים של עם ישראל. בצליל דפיקת הדלת שחוו מאות משפחות בחודשים האחרונים. הצליל הזה, של הדפיקה הנוקשה בדלת, זהו צליל קדוש. זה לא רק מי שכותב את אותו מערכון נורא ואיום, זה גם השחקנים שעולים על מדי הקצינים שדופקים בדלת ולא עוצרים רגע לחשוב".

עוד המשיך אביו של עמית הי"ד, "הם מרשים לעצמם לפגוע בקודש הקודשים. זה עוד לפני הדלת הספציפית בה הם דפקו ופתח אותה חרדי, לפני זה, אני מדבר על עצם הסצנה של הדפיקה בדלת. אני רוצה לספר לכם משהו כדי להמחיש את הסיטואציה הזו של הפגישה עם הקצינים האלה: יש לי חבר שיש לו בן לוחם, הוא יצא בוקר אחד מהעסק וראה מולו שני קצינים - הוא התעלף במקום. הם העירו אותו ואמרו לו ׳לא לא אנחנו לא באנו אליך, באנו כאן לעסק כלשהוא אחר׳… צריך להבין שהסצנה הזו היא פגיעה לא בנו, זאת פגיעה בכל ישראלי ויהודי".

עורך הדין איציק בונצל, תושב שוהם, שיכל במלחמה את בנו סמ"ר עמית הי"ד, לוחם בסיירת צנחנים בקרבות ברצועת עזה, בן 22 בלבד בנופלו.

אתר צה"לסמ"ר עמית בונצל הי"דצילום: אתר צה"ל

ארץ נהדרת איציק בונצל עמית בונצל משפחות שכולות אב שכול מלחמת חרבות ברזל חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד