י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

באבוב ערוכה: האדמו"ר הגיע היום לישראל

'מסע ארץ הקודש' של האדמו"ר מבאבוב נפתח היום • בשעה 17:30 נחת האדמו"ר בנמל התעופה • מחר מעמד קבלת פנים המוני

האדמו"ר מבאבוב. צילום: משה גולדשטיין
האדמו"ר מבאבוב. צילום: משה גולדשטיין

המוני חסידי באבוב בארץ ובעולם כולו נרגשים לקראת בואו היום (ב') של האדמ"ר מבאבוב, שמגיע לביקור היסטורי בישראל במסגרת "מסע ארץ הקודש", לחיזוק קהל עדת חסידי באבוב בארץ ומוסדות החסידות.

במרכז הביקור ישבות האדמו"ר בשבת הקרובה פרשת יתרו בירושלים, וכן יחנוך את הבניין המפואר של ישיבת "עץ חיים" באבוב בבני ברק במהלך הביקור.

על פי התוכנית, עם בואו של האדמו"ר בשעה 17:30 - יקדמו את פניו בשדה התעופה בן גוריון ראשי החסידות וכן רבני וזקני חסידי באבוב בארה"ק.

מחר (ג') בשעה 20:00 בערב יתקיים מעמד קבלת פנים המוני בשילוב עריכת הטיש לכבוד חמשה עשרה בשבט, באוהל הגדול שנבנה בקרית באבוב בת ים.

בשבת האחרונה שבת שירה, שררה בחצר הקודש באבוב אווירת התרוממות מיוחדת, כהכנה לקראת המסע ההיסטורי. במוצאי שבת לאחר הבדלה השמיע האדמו"ר מדברות קדשו, וביקש מכל ההמונים המצטרפים אליו לשמור עליהם הן ברוחניות והן בגשמיות.

אתמול, לאחר תפילת שחרית, עבר כל הקהל להתברך בברכת הדרך, ובשעות הצהרים נערך בהיכל ביהמ"ד הגדול מעמד "צאתכם לשלום", כשאלפי תלמידי המוסדות של באבוב התכנסו ביחד.

האדמו"ר מבאבוב השמיע את ברכת קדשו וביקש מהתלמידים שיתפללו עליו שיתקבלו תפילותיו לרחמים ולרצון. ולאחר מכן עברו כל התלמידים לקבל ממנו ספר תהילים.

בקרב קהל חסידי באבוב בארץ ישראל שוררת התרגשות לקראת הימים בהם יזכו לחסות בצלו של האדמו"ר. כאשר ועד הנסיעה השלים את ההכנות הלוגיסטיות האחרונות לארגון המעמדים הגדולים ולאירוח קהל של למעלה מ-2000 חסידים מכל רחבי תבל שיבואו לחוג עם מלכות באבוב בימיה הגדולים.
באבוב מסע ארץ ישראל חסידים בת ים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד