כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
ירושלים

הרבי לעסקני החסידות: לתמוך בראש העיר המכהן

בכינוס עסקני החסידות הובאה הכרזתו של כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א כי כהכרת הטוב לראש העיר יש להצביע עבור משה ליאון | בשם האדמו"ר נתבקשו הפעילים לפעול ולהפעיל להצלחת רשימת אגודת ישראל

הרבי לעסקני החסידות: לתמוך בראש העיר המכהן
העסקנים במעונו של האדמו"ר צילום: אמש

עסקני חסידות בעלזא בירושלים, יחד עם חבר הכנסת ישראל אייכלר ונציג החסידות במועצת העיר ירושלים מיכל הלברשטאם, עלו למעונו של כ"ק האדמו"ר מבעלזא, לקראת הבחירות שיתקיימו בשבוע הבא, שם הביא בפניהם הגבאי הרב מיכל פירר את רצונו של הרבי שלא להמתין למוצאי שבת, ולפרסם כבר עכשיו ברבים את דעתו בנוגע לבחירות בירושלים.

"על כל אחד ואחד להצביע בבחירות למועצת העיר לרשימת אגודת ישראל שסימנה ג', ולראשות העיר עבור משה ליאון. מלבד ההצבעה, על כל אחד מוטלת החובה לדאוג להגדלת כוחה של נציגות אגודת ישראל בירושלים".

"המפורסמות אינן צריכות ראיה, וכולנו רואים את הפעילות של נציגי אגודת ישראל ושל ראש העיר משה ליאון, ועלינו לפעול למען הצלחתם".

ההחלטה של האדמו"ר מבעלזא להקדים את ההכרזה ולהודיע כבר עתה בדבר הצורך לפעול להגדלת כוחה של אגודת ישראל בירושלים, עוררה הדים והביאה אמש רבים מהחסידים להתחיל לפעול ולהפעיל עבור רשימת אגודת ישראל , שסימנה ג', כדי להגדיל את הנציגות כרצון קודשו של אדמו"ר שליט"א.
 

ירושלים בעלזא בחירות מוניציפליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד