י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מהלך דרמטי

תמיכה חוצה מגזרים: הגר"מ מאזוז והאדמו"ר מסלאנים בעד דגל התורה בירושלים

כבר לא רק ליטאים: גם במגזר החסידי והספרדי צפויות קבוצות משמעותיות להצביע עבור "דגל התורה" בירושלים

תמיכה חוצה מגזרים: הגר"מ מאזוז והאדמו"ר מסלאנים בעד דגל התורה בירושלים
הגר"מ מאזוז קורא להצביע דגל צילום: מתוך הסרטון

התמיכה במפלגת "דגל התורה" בירושלים, המתמודדת לראשונה עם אותיות 'דגל' בקלפי – חוצה מגזרים. הפעם, ההצבעה עבור המפלגה צפויה להגיע לא רק מהציבור הליטאי בעיר הבירה, אלא גם מקהלים נוספים ומפתיעים.

נציגי המפלגה, מ"מ ראה"ע ויו"ר הסיעה אליעזר ראוכברגר וסגרה"ע ישראל קלרמן, נכנסו למעונו של כ"ק האדמו"ר מסלאנים, שבירך אותם בהצלחה גדולה ודיבר בשבח פעילות דגל בקדנציה האחרונה. האדמו"ר איחל לנציגי דגל "שיזכו להגדיל את מספר הנציגים בעירייה ולהמשיך לסייע לכלל ולפרט ללא הבדל".

במקביל, ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון הגדול רבי מאיר מאזוז, הורה לכל תלמידיו ושומעי לקחו בירושלים להצביע עבור רשימת דגל התורה, אותיות "דגל". בתיעוד מיוחד קובע הגר"מ לתלמידיו: "מצוה גדולה לתמוך בדגל בירושלים. מי שיתמוך בהם יקבל עשר פעמים מהשמים שכר".

בנוסף, מתפרסם בימים האחרונים גם מכתבו של ראש ישיבת קול יעקב, חבר מועצת גדולי התורה הגאון הגדול רבי יהודה עדס, ובו הוא כותב "בהיות שבבחירות אלו עומד על כף המאזניים הרבה עניינים של חיזוק הדת והעמדת הדת על תילה בעיר הקודש, בוודאי חיוב על כל אחד ואחד וגם זכות גדולה מאוד, להצביע בבחירות אך ורק עבור רשימת דגל התורה שסימנה 'דגל' בעיר הקודש ירושלים".

בדגל יודעים לספר, כי עד הבחירות צפויות הפתעות נוספות בקהלים החדשים שיצטרפו ויביעו תמיכה ברשימת "דגל" בירושלים, מהלך שצפוי להוסיף קולות רבים לדגל.

דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד