כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ראש העיר התרגש

"הצילו חיי תושבים": המתנדבים שהוזנקו לפיגוע זכו להוקרה

סמנכ"ל הצלה חיים ברגמן והמתנדב יהודה מור שהגיעו ראשונים לאחת הזירות בפיגוע בעיר רעננה זכו להוקרה בלשכת ראש העיר • ראש העיר רעננה חיים ברוידא: "אני גאה שאנשים כאלו קיימים בתוכנו"

"הצילו חיי תושבים": המתנדבים שהוזנקו לפיגוע זכו להוקרה
המתנדבים בלשכת ראש העיר צילום: דוברות הצלה

הפיגוע הקשה ברעננה שהתרחש לפני חודש, זכור לרבים כאחד האירועים הביטחוניים המשמעותיים שאירעו בליבה של מדינת ישראל במהלך מבצע חרבות ברזל.

מי שהיו הראשונים להגיע לאחת הזירות רכובים על אופנוע הצלה הם מתנדבי ארגון 'הצלה' יהודה מור וחיים ברגמן, המשמש גם כסמנכ"ל הארגון. השניים העניקו טיפול ראשוני לפצועים ופינו אותם לבתי החולים והצילו חיי אדם.

השבוע, עם ציון חודש לפיגוע, נערך טקס הוקרה בלשכתו של ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, בהשתתפות יו"ר הצלה אשר שלומוביץ, מנכ"ל הצלה יעקב יוזעף, סמנכ"ל הארגון המתנדב חיים ברגמן ויהודה מור, במהלך הטקס העניק ראש העיר תעודת הוקרה למתנדבים שהצילו את חייהם של תושבי העיר באירוע הקשה.

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא ציין את החיבור האישי שיש לו עם תחום ההצלה שיקר לליבו כאשר אנשי הארגון משחזרים את קורות אותו היום וסוקרים את פעילות הארגון בכללות.

במהלך הטקס סיכם ראש העיר ביחד עם הנהלת הצלה על קידום שיתוף הפעולה עם עיריית רעננה באמצעות העצמת המתנדבים והרחבת תחומי הפעילות בעיר.

ראה"ע חיים ברוידא: "התרגשתי מאוד לארח בלשכתי את המתנדבים המסורים שהצילו את חייהם של תושבי העיר בפיגוע הנורא שהתרחש כאן לפני חודש. אני גאה שאנשים כאלו קיימים בתוכנו".

מתנדבי הצלה חיים ברגמן ויהודה מור הודו לראש העיר ואמרו "אנו שמחים לקבל את הערכתו של ראש העיר חיים ברוידא, שיודע להוקיר ולהעריך הצלת חיים, בפיגוע הקשה שהגענו אליו לפני כחודש, טיפלנו במספר נפגעים במצבים שונים, שבזכות הטיפול הרפואי שהוענק להם במהירות הם היום בין החיים"

יעקב יוזעף מנכ"ל הצלה הוסיף: "כלל מתנדבי הארגון יודעים שברגע שיש קריאת מצוקה הם ישר עוזבים את הכל ומגיעים לסייע, במקרה הקשה שאירע ברעננה ראינו שהמתנדבים עזבו הכל והגיעו מבני ברק בתוך דקות ספורות כדי לסייע, וממש הצילו חיים"

יו"ר הצלה אשר שלומוביץ סיכם את הטקס: "מתנדבי הארגון מוסרים את נפשם מדי יום להציל חיים גם באירועים ביטחוניים כמו הפיגוע הקשה ברעננה, והכל בהתנדבות מלאה, תעודות ההערכה מראש העיר היא הדרך היחידה להביע את התודות"

רעננה הצלה פיגוע חיים ברוידא אושי שלומוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד