ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
ה'אבות' ו'מנהל העל'

זייברט מתכנן מהפך: בני ברק תחולק לרובעים

בני ברק נכנסה למערכת הבחירות, כשהתושבים מיואשים ממצב הניקיון והתברואה בעיר | המועמד לראשות העיר חנוך זייברט וסיעת ואגודת ישראל מציגים תכנית מסודרת לשינוי המצב | איך זה יעבוד וכיצד הבני ברקים יכולים לגרום שהמהלך ייצא לפועל?

זייברט מתכנן מהפך: בני ברק תחולק לרובעים
חנוך זייברט צילום: באדיבות המצלם

כשבוע לפני הבחירות לרשויות המקומיות, המועמד לראשות העיר בני ברק חנוך זייברט חושף תוכנית מהפכנית לשינוי פני העיר. בפרויקט שמתפרסם היום לראשונה ע"י זייברט וסיעת אגודת ישראל, מוצגת "תוכנית הרובעים" עליה עמל זייברט עצמו יחד עם צוות מורחב.

בסביבתו של זייברט מסבירים כי מדובר ב"רעיון מהפכני שעתיד לחולל שינוי משמעותי בכל הרגלי הבקרה על מצב הטיפול בבעיות השונות בעיר. במסגרת התכנית, תחולק העיר לכ-5 או 6 רובעים ולכל רובע ימונה מנהל ייעודי".

המנהלים, כך לפי התכנית, יהיו זמינים לכל תושב בשכונה ויפקחו מקרוב על הניקיון והסדר ב'רובע' שתחת אחריותם. המטרה, בין היתר, ליצור תחרות בין הרובעים ובכך להוביל למצב שהבקרה הצמודה תשפר את הטיפול המיידי הנדרש.

באדיבות המצלםחנוך זייברטצילום: באדיבות המצלם

לפי פרטי התכנית שנחשפה היום לציבור הבני ברקי, נראה כי זייברט, שידוע בנסיונו מעברו כראש עיר חזק שחותר לשינויים יסודיים, חשב על כל פרט ופרט על מנת להוביל למהפכה של ממש שניראה בשטח ולא תישאר רק על הנייר.

כל אחראי אזור, או כפי שמכנה אותו זייברט 'האבא של הרובע', יקבל עמדה מיוחדת ברובע שתחת אחריותו, ממנה יצא בכל יום לאותם הרחובות עליהם הוא אחראי ויוודא כי הסדר הציבורי נשמר. כל תיקון או נזק – ייראה על ידו, ידווח ויטופל עד לסוף הטוב. מנהל הרובע יהיה בשטח לוודא שכל תקלה, מטרד ציבורי, או לכלוך – יטופלו לאלתר.

לכל אותם מנהלי רחובות ימונה 'מנהל על', שיוודא שהמנהלים עושים את תפקידם נאמנה. כך יובטח שאף מנהל רובע אינו חורג מתפקידו. מעל השרשרת הפיקודית הזו, מתכוון זייברט עצמו לעמוד ולפקח על אותם 'מנהלי על' ולוודא שהמשימות מתבצעות במהירות האפשרית. 

במכתב שיצא לתושבי העיר מציין זייברט את פרטי התכנית תוך התחייבות: "אני מתכוון לחלק את העיר לאזורים ולמנות מנהל רובע לכל אזור, שיפקח מקרוב על כל צרכי השכונה ויהיה בקשר ישיר ומהיר עם התושבים. כך בנושאי ניקיון, כך גם בענייני התשתיות וכך בכל עניין יומיומי או מזדמן הנדרש לתושבים".

"הדרך לשנות את מצב העיר עוברת בשינויים דרסטיים שכוללים גם תוספות תקציביות משמעותיות. לשם כך, אני חייב שהסיעה שלי אגודת ישראל תהיה גדולה וחזקה, שלא אהיה נתון לחסדיהם של אחרים שעסוקים יותר בצרכים אחרים ופחות רואים, מטבע הדברים, את צרכי העיר כולה כפי שרואה אותם ראש העיר",  אומר זייברט. 

בני ברק חנוך זייברט בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד