י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עוזרים מפוחדים

כך נראה סדר היום של ביידן: מתעורר כשהחתול זוחל לעברו

פרטים מעניינים מתפרסמים על יומו של הנשיא ביידן בן ה-81. הוא מתעורר מהחתול שלו. אין עבודה לפני 10:00. פיזיותרפיה ונעלי ספורט חסינות החלקה. ועוזרים המפחדים כל הזמן מאסון שעלול להתרחש

כך נראה סדר היום של ביידן: מתעורר כשהחתול זוחל לעברו
ג'ו ביידן צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

עם מכונת הנשמה לידו, ביידן מתעורר ברוב הבקרים כשהחתול שלו ווילו זוחל לעברו. כך מדווח ה'דיילי מייל' בכתבה מפורטת אודות סדר יומו של הנשיא.

לאחר שהוא קם מהמיטה, הוא יוצא לאימון של 45 דקות עם הפיזיותרפיסט שלו, מתמקד בתרגילי שיווי משקל המסייעים למנוע ממנו ליפול, אחרי שכידוע הוא מתמודד עם אתגרים בההליכה שלו.

הנשיא לא נמצא ליד שולחן העבודה הסגלגל שלו עד השעה 10:00 ובדרך כלל יוצא מהמקום כבר בשעה 19:00. אובמה, לשם השוואה, התחיל שעה קודם לכן.

רוב האירועים הציבוריים של הנשיא, בין אם הם נאומים על הכלכלה או פגישה עם מנהיג מדינה זר, מתוכננים על ידי הצוות בין 10:00 בבוקר ל-16:00 אחר הצהריים, אז ביידן חד יותר.

מסיבות העיתונאים שלו מוגבלות מאוד, והוא קיים רק מחצית ממספרן בהשוואה לאובמה. לעתים קרובות הוא מאחר להגיע אליהן. לאיחור מתמשך עד שעה - עוזריו מתייחסים כ"זמן ביידן". שאלות מוגבלות במידה רבה למקרה ש"אסון" יתרחש, כפי שקרה לאחרונה כאשר טעה בשמו של נשיא מצרים. יצויין כי ביידן ערך 33 מסיבות עיתונאים במהלך כהונתו בהשוואה ל-66 של אובמה ול-52 של טראמפ.

החשש שימעד אילץ את השירות החשאי לשים סוכן נוסף בתחתית המדרגות של מטוס האייר פורס וואן הנשיאותי, למקרה שימעד שוב.

בכלל, כדי להפחית את הסיכון הזה, ביידן נוטה גם לבחור בנעלי ספורט חסינות החלקה ולא בנעלי אלגנט שישתלבו בדרך כלל עם חליפה איטלקית מותאמת אישית אותה הוא נוהג ללבוש ושוויה כ-2,000 דולר.

ביידן מדבר בקביעות עם כל אחד משבעת נכדיו מדי יום ועם הגברת הראשונה, שמבלה את יומה בהוראה בקולג' קהילתי של וירג'יניה או בעבודה באגף המזרחי. הנשיא עורך גם שיחה טלפונית יומית עם בנו האנטר. שעת השינה הנשיאותית היא בשעה 23:00.

 

ג'ו ביידן ארצות הברית השירות החשאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד