י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לאחר התייעצויות

באופן רשמי: אגודת ישראל תתמוך במשה ליאון

השר מאיר פרוש כי רשימת אגודת ישראל ירושלים תתמוך בראש העיר המכהן, משה ליאון, בבחירות לראשות העיר | פרוש שוחח עם ליאון ועדכן אותו כי התנועה תוסיף את פתק ההצבעה הצהוב עבורו בפרסומים הרשמיים: "יחד עם חיזוק כוחה של אגודת ישראל, נוכל לפעול בשיתוף פעולה למען העיר ירושלים"

באופן רשמי: אגודת ישראל תתמוך במשה ליאון
פרוש וליאון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר אגודת ישראל ירושלים השר מאיר פרוש: "לאור הכוונת חברי מועצת גדולי התורה בירושלים - נוסיף בפרסומים של ג' את המועמדות של משה ליאון לראשות העיר"

בתום סבב שיחות והתייעצויות שקיים יו"ר אגודת ישראל ירושלים, השר מאיר פרוש, עם חברי מועצת גדולי התורה שליט"א, הוכרע כי תנועת אגודת ישראל תתמוך רשמית בפרסומיה בראש העיר המכהן, משה ליאון, בבחירות לראשות העיר, לצד הפעילות למען הצלחת רשימת אגודת ישראל ירושלים שסימנה ג'.

השר פרוש, קיים מתוקף תפקידו סבב התייעצות כמקובל והציג את הנתונים בפני חברי מועצת גדולי התורה של התנועה, שמעון קדשם ומרכזי החסידויות בראשותם בעיר ירושלים, שהכריעו כי יש הפעם לתמוך במשה ליאון ולעשות זאת כעמדה רשמית של הרשימה.

השר פרוש הציג את הפעילות הנעשית בימים אלו בהכוונת כ"ק האדמו"רים שליט"א למען חיזוקה של רשימת אגודת ישראל, וביקש את ברכתם עבור חברי הרשימה והפעילים שיצליחו להגדיל את הכוח של הנציגות החסידית בעירייה "למען פיתוח צרכי קהילות הקודש ברוחניות ובגשמיות, לאחר שבמשך מספר שנים נחלש כוחנו במועצת העיר והדבר השפיע על היכולת לייצג נאמנה באופן מלא את הציבור ומורי דרכנו".

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, שוחח עם ראש העיר, משה ליאון, ועדכן אותו בהכרעה שהתקבלה, בציפייה כי הדבר יהווה פתח לשיתוף פעולה הדוק יותר בקדנציה הקרובה, בה אגודת ישראל תהיה בעזרת ה' כוח מרכזי ומשמעותי עם יכולת לקחת חלק בהנהגת העיר ועיצוב צביונה כעיר הקודש.

בהתאם להכרעה, הנחה יו"ר מרכז אגודת ישראל ירושלים את צוות מטה ההסברה כי לצד הפתק הלבן עם האות ג' למועצת העיר, יופיע גם הפתק הצהוב עם הכיתוב משה ליאון, כמועמדה הרשמי של אגודת ישראל לראשות העיר.

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, יו"ר אגודת ישראל ירושלים, מסר: "במצב הנוכחי אין ספק כי מר משה ליאון, יהודי שומר תורה ומצוות, שהוכיח את עצמו בחמש השנים האחרונות כראש העיר של כולם, ראוי לקבל את תמיכתנו במערכת הבחירות הנוכחית. בעזרת ה', על ידי חיזוק הנציגות של אגודת ישראל במועצת העיר, נוכל לפעול בשיתוף פעולה עם ראש העיר בדאגה לצרכי הציבור האגודאי בעיר ושינוי המצב שהיה קיים בשנים האחרונות בעקבות החלשת כוחנו".

מאיר פרוש משה ליאון ירושלים אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד