ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
חבלה רב מערכתית

בת 80 נפלה מהבניין שבשיפוצים ונפצעה קשות

חובשי חירום והצלה הוזנקו סמוך לחצות ליל לבניין שנמצא בשיפוצים באשדוד ממנה נפלה בת 80 מגובה כשמונה מטרים ונחבלה קשות. היא הובהלה לבית החולים בעיר במצב קשה

בת 80 נפלה מהבניין שבשיפוצים ונפצעה קשות
זירת הנפילה באשדוד צילום: דוברות מד"א-הצלה דרום

בת 80 נפלה סמוך לחצות ליל מבניין שנמצא בשיפוצים ברחוב הרותם באשדוד ופונתה לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 23:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על אישה שנפלה ממרפסת בבניין בשיפוצים ברחוב הרותם באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים אסותא באשדוד, אישה כבת 80 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית לאחר שנפלה מגובה של כ-8 מטרים. 

דוברות מד"א-הצלה דרוםזירת הנפילה באשדודצילום: דוברות מד"א-הצלה דרום

כונני מד''א-הצלה דרום, נתנאל בנימין יעקב, מיכאל דרעי ומוישי שטרנגולד מספרים: "בהגיענו למקום הבחנו באשה מחוסרת הכרה לאחר שנפלה מקומה שלישית בבניין מגורים והיא עם חבלות ראש וגפיים, יחד עם כוננים נוספים וצוות נט"ן מגן דוד אדום שהגיעו למקום הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וסיוע נשימתי והיא פונתה בניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום להמשך טיפול במרכז הרפואי אסותא אשדוד כשהיא במצב קשה".

חובש רפואת חירום במד"א ברוך הרשקוביץ סיפר: "מדובר בבניין בתהליך של שיפוצים. הובילו אתנו אל מאחורי הבניין שם שכבה הפצועה כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, קיבוע לקרש גב ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה קשה."

נפילה מגובה בת 80 אשדוד שיפוצים נפילה מבניין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד