כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
פונים ברשת לרשת

העיתונאים הפופולריים טוענים לסתימת פיות

אנשי תקשורת מימין פנו ברשת לרשת 'מטא' שתאשר להם וי ירוק שמאשר את אמיתות הערוץ שהם מפעילים ובו עשרות אלפי עוקבים אחר עדכוניהם. ינון מגל ומיכאל שמש רומזים שהם מקופחים לעומת גופים אחרים המזוהים עם השמאל

העיתונאים הפופולריים טוענים לסתימת פיות
מיכאל שמש / ינון מגל צילום: מתוך רשת X

אנשי התקשורת הפופולריים המזוהים עם הימין טוענים ל"סתימת פיות" מצד חברת מטא (פייסבוק לשעבר) שאפליקציית המסרים וואטסאפ בבעלותה.

איש התקשורת ינון מגל כתב ברשת X: "שלום לחברת מטא/ פייסבוק/ וואטסאפ, 1. פתחתי לאחרונה ערוץ וואצפ חדש וצברתי בו אלפי עוקבים. כבר תקופה שאני מבקש מכם בכל דרך אפשרית ווי אימות לערוץ, כדי שיוכלו למצוא אותי בחיפוש ערוצים. עד עכשיו לא קיבלתי ווי, זאת בזמן שערוצים רבים אחרים בארץ קיבלו... כמו למשל ערוץ ״פייק ריפורטר״, שלו כמה מאות עוקבים בלבד...".

עוד הוסיף וכתב במכתב הפומבי: "אני לא מאמין שאתם עושים אפליה כלשהי בשל תפיסות עולם ואג'נדה, ומעריך שמדובר באי הבנה בלבד. 2. החשיפה בדף הפייסבוק שלי (130k) ירדה באופן קיצוני! לפני כמה חודשים. גם פה אני לא מאמין שמישהו עושה "דווקא" וסותם פיות לימין. אני מקווה שהדברים יסתדרו בהקדם ואוכל לדווח שזה תוקן".

גם הכתב הפוליטי של 'כאן', מיכאל שמש הצטרף וכתב: "ינון, אני מצטרף לתלונה. גם אני פתחתי לאחרונה ערוץ ווצאפ. תקופה שאני מבקש וי ירוק מחברת מטא. פניתי אליהם בכל דרך ועדיין לא קיבלתי. רוצה להאמין ולקוות שזה לא עניין מכוון של סתימת פיות!".

אגב יצוין שבחשבון 'פייק ריפורטר' שהוזכרו בפנייה של ינון מגל הגיבו לו וכתבו: "העובדות: אין לנו "כמה מאות עוקבים", אלא 7,336. הזדמנות טובה להזכיר שלא כל מה שכתוב ברשת הוא נכון".

מגל לא נשאר חייב ותקף: "נשמות, כשקיבלתם את הווי הירוק הייתם עם פחות מ500 עוקבים. אוי אוי אוי אז כדאי שאנשים פה ידעו שאתם משקרים לא מעט, ושאתם פשוט ערוץ שמאל מלא מלא אז פייסבוק פרגנו לכם".

מיכאל שמש ינון מגל וואטסאפ WhatsApp (וואטסאפ) סתימת פיות עיתונאים מטא פייסבוק ערוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד