ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הפלסטינים זועמים

חבר קונגרס על תושבי עזה: "להרוג את כולם"

חבר קונגרס אמריקאי עורר את זעם הפלסטינים לאחר שאמר על תושבי עזה "אנחנו צריכים להרוג את כולם". הוא גם הציע חקיקה המונעת כניסת פלסטינים לארה"ב

חבר קונגרס על תושבי עזה: "להרוג את כולם"
פעילות הכוחות בעזה צילום: דובר צה"ל

זעם ערבי על דבריו של חבר הקונגרס אמריקאי בנוגע לעזה "אנחנו צריכים להרוג את כולם". זאת בהתייחסות לפלסטינים בעזה. אנדי אוגלס מטנסי, הגיב לקבוצה של פעילים פרו פלסטינים בוושינגטון שזעמו על תמיכת ארה"ב בישראל.

פעיל אחד אמר לו: "ראיתי תמונות של גופות של ילדים. אלו כספי משלם המיסים שלי שהולכים להפציץ את הילדים האלה".

אוגלס הגיב: "אתה יודע מה? אז אני חושב שאנחנו צריכים להרוג את כולם, אם זה גורם לך להרגיש טוב יותר. חמאס והפלסטינים תוקפים את ישראל כבר 20 שנה. הגיע הזמן שישלמו".

אוגלס, הידוע בתמיכתו האיתנה בישראל, הצביע בעבר בעד גינוי לחברת הקונגרס רשידה טלאיב בשל ההאשמות שהיא תמכה במתקפה על ישראל ב-7 באוקטובר. אוגלס גם הציע חקיקה המונעת כניסת פלסטינים לארה"ב. 

בסוף אוקטובר חבר בית הנבחרים אנדי אוגלס, ועוד מספר חברי קונגרס רפובליקנים שלחו ‏‏מכתב‏‏ לביידן וביקשו ממנו להתנגד ליישוב מחדש של פלסטינים בארה"ב.

‏הרפובליקנים אמרו כי ביידן צריך "לעודד את מצרים לקלוט פליטים פלסטינים, ולאפשר להם להישאר במדינה דומה מבחינה תרבותית, וכך יפריד אותם מחמאס, ובו זמנית ימנע פגיעה באמריקאים מבית".‏

"בזמן קריטי זה, האומה שלנו חייבת להישאר מחויבת להגן על מולדתנו", הם כתבו "אנו מתנגדים לכל ניסיון להכניס לארה"ב כל פלסטיני מעזה".

מלחמת חרבות ברזל עזה חמאס ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד