כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
שמו לתפילה

החייל שניטרל את המחבל: שוחרר ממילואים בעזה - בנו של יועץ תקשורת מוכר

חנניה בן שמעון, צעיר כבן 23 אשר סיים לאחרונה שירות מילואים ממושך ברצועה, נקלע הבוקר לזירת הפיגוע ליד מעלה אדומים, התעשת במהירות חתר למגע - ונפצע | אביו כתב הבוקר כי מצבו של הבן בינוני. "חטף מספר כדורים בבטן ובאגן. תודה רבה על התפילות. להמשיך להתפלל על חנניה יוסף בן טובה"

החייל שניטרל את המחבל: שוחרר ממילואים בעזה - בנו של יועץ תקשורת מוכר
הפיגוע במעלה אדומים \ חנניה בן שמעון צילום: הפיגוע במעלה אדומים \ חנניה בן שמעון

אחד מהפצועים בפיגוע הבוקר (חמישי) הוא חנניה בן שמעון. הוא ניטרל את המחבל ונפגע באופן בינוני.

אביו, אריק, הוא יועץ תקשורת שבמשך שנים ליווה את השר אורי אריאל בתפקידיו השונים. הבוקר, מספר שעות לאחר הפיגוע הוא כתב: "חברים. תודה רבה על כל התפילות והחיזוקים. לטובת כל השואלים ומאחר ואני יועץ תקשורת שיודע שהתקשורת צריכה מידע - חנניה, בן 23, השתחרר משירות מילואים לפני שבוע וחצי בעזה. היה ביחד עם אשתי ברכב בדרך לעבודה כמאבטח טיולים (חזר לשגרה)".

באדיבות המשפחהחנניה בן שמעוןצילום: באדיבות המשפחה

עוד סיפר כי "כאשר הם עמדו בפקק אחד המחבלים יצא מרכב בצד שמאל (הצד של אשתי) והחל לירות. הבן שלי זיהה את האירוע. ירה במחבל תוך שניות מהרכב כבר כדור ראשון. פרק מהרכב חתר למגע מטווח אפס וחיסל את המחבל תוך כדי שנפצע. 

מצבו בינוני. חטף מספר כדורים בבטן ובאגן. ללא פגיעות פנימיות חמורות אבל כן שברים. בהכרה. שוחח איתי. עבר טיפול ראשוני בהר הצופים וכרגע בדרך לעין כרם כאן אנחנו מחכים לו. יכנס ישר לניתוח. תודה רבה על התפילות. להמשיך להתפלל על חנניה יוסף בן טובה".

השרה אורית סטרוק כתבה עליו כי הוא 'גיבור ישראל': "מצדיעה לחנניה, הבן של ידידי הטוב אריק בן שמעון, הדובר המוכשר המסור של שדולת א"י לאורך שנים, שחתר למגע וחיסל את המחבל".

חנניה בן שמעון פיגוע מעלה אדומים יועץ תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד