י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הוצא מהבית

הכלב של ביידן נשך אנשי שירות חשאי לפחות 24 פעמים

הכלב של משפחת ביידן שהורחק מהבית הלבן, נשך אנשי השירות החשאי לפחות ב-24 תקריות, כך עולה מהרישומים שפורסמו ברשת CNN

הכלב של ביידן נשך אנשי שירות חשאי לפחות 24 פעמים
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

הכלב של משפחתו של הנשיא ג'ו ביידן נשך את אנשי השירות החשאי האמריקני לפחות ב-24 תקריות בבית הלבן ובמקומות אחרים, כך על פי מסמכים חדשים שהגיעו לידי CNN.

מספר זה אינו כולל תקריות נוספות שדווחו בעבר בהן היו מעורבים עובדים בבית הלבן. אבל המסמכים החדשים, שהושגו באמצעות בקשה לחוק חופש המידע, חושפים את המידה שבה המצב הפך לבעיה רצינית במקום העבודה עבור הצוותים בבית הלבן, וכיצד אנשי הסוכנות שינו את הרגליהם כדי להימנע מפגיעה מכלב רועה גרמני.

"נשיכות הכלבים האחרונות מאתגרות אותנו להתאים את הטקטיקות המבצעיות שלנו כאשר הנשיא נוכח", כתב סוכן מיוחד האחראי על חטיבת המגן הנשיאותית לצוות שלו באימייל ביוני 2023, והזהיר כי סוכנים "חייבים להיות יצירתיים כדי להבטיח את הביטחון האישי שלנו".

באוקטובר 2022, טכנאי של השירות החשאי כתב במייל לחבריו כשהוא מתאר תקרית עם הכלב ואמר שהוא "מודאג שההתנהגות של חיות המחמד תסלים ושמשהו גרוע יותר עומד לקרות לאחרים".

מקור המקורב למשפחת ביידן אמר ל-CNN כי משפחת ביידן מרגישה "נורא" ו"שבורת לב" בשל שפע התקריות. "שברו להם את הלב בגלל זה. הם התנצלו בפני אלה שננשכו, שלחו פרחים לחלקם. הם מרגישים נורא. למרות שהם ניסו וניסו לעבוד על זה, הם נאלצו לשחרר את הכלב לגור עם בני משפחה אחרים שלהם", אמר המקור.

מהבית הלבן נמסר לרשת CNN: "הנשיא והגברת הראשונה דואגים מאוד לבטיחותם של העובדים בבית הלבן ושל אלה שמגנים עליהם מדי יום. למרות אילוף כלבים נוסף, עבודה עם וטרינרים והתייעצות עם מומחים להתנהגות בעלי חיים, סביבת הבית הלבן פשוט הוכיחה שלא טובה לכלב. מאז הוא חי עם בני משפחה אחרים", כך מסרה אליזבת אלכסנדר, מנהלת התקשורת של הגברת הראשונה ג'יל ביידן.

נשיא ארה''ב ג'ו ביידן כלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד