כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מנע אסון

תעודה הוענקה לגיבור שחיסל מחבל בצומת ראם

השר לביטחון לאומי ומפכ״ל המשטרה העניקו תעודת הצטיינות לרב-סרן במיל׳ שחיסל באמצעות נשקו הפרטי את המחבל בפיגוע בצומת ראם

תעודה הוענקה לגיבור שחיסל מחבל בצומת ראם
הענקת התעודה צילום: דוברות המשטרה

בטקס שנערך הבוקר (חמישי), העניקו השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי תעודת הצטיינות לרב-סרן במיל׳ ש׳, מפקד כיתת הכוננות המשטרתית ביישובו, שחיסל את המחבל בפיגוע שבוע שעבר בצומת ראם באמצעות נשקו הפרטי. השר לביטחון לאומי והמפכ״ל הודו לש׳ על גבורתו וחיסול המחבל שמנע נפגעים נוספים בפיגוע.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "היה לנו חשוב להביא אותך, קודם כל כדי להגיד לך תודה, תודה בשם עם ישראל, תודה בשם המשטרה ובשם כל המדינה. יש לנו משטרה נפלאה, אבל אי-אפשר שיהיה שוטר בכל מקום ובכל רגע. ולכן, הכח שיש לאזרחים כמוך, לתת להם את הנשק האישי, לאנשים בידיים הנכונות, זה כח עצום. אתה דמות לחיקוי, עשית מעשה מדהים ועל כך אנחנו אסירי תודה".

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי: "אנחנו רוצים להעריך את הגבורה, לא כל אחד יוצא ורואה מחבל מ-35 מטר וגם פוגע בו. אתה בלמת את האירוע, כי אם לא היית במקום, לא היה מישהו נוסף. פעלת באומץ לב, בגבורה, בנחישות ובמקצועיות. הצלת לא מעט חיי אדם, אנחנו מצדיעים לך".

בפיגוע נרצחו חייל המילואים רס"ל אורי יעיש, בן 27, ותלמיד ישיבת קריית מלאכי ישי גרטנר, בן 23. בנוסףארבעה אנשים נפצעו, שניים מתוכם פצועים באורח קשה.

 
איתמר בן גביר תעודת הערכה הפיגוע בצומת ראם מפכ"ל המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד