כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
המגעים לעסקה

בת החטוף: "לא יודעת מה קורה בחדרי המו"מ אך אני אופטימית. אבא יחזור"

עוד אמרה כי אימה, אביבה סגל, ששוחררה במהלך עסקת החטופים מספרת על אלימות והתעללות שקורים גם עכשיו ברגע זה

בת החטוף: "לא יודעת מה קורה בחדרי המו"מ אך אני אופטימית. אבא יחזור"
שחרור חטופים משבי החמאס צילום: תעמולת חמאס

שיר סיגל, בתו של קית' שמואל סיגל שנחטף מכפר עזה במהלך מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר, סיפרה הערב (חמישי) בראיון שהעניקה ל'כאן רשת ב' כי "אמי, ששוחררה, מספרת על אלימות והתעללות שקורים גם עכשיו ברגע זה. אף אחד לא יודע מה קורה בחדרי המו"מ אך אני אופטימית לגבי עסקה, אני רואה שיש התקדמות, אבא שלי כן יחזור הביתה."

וקדם יותר השבוע סיפרה האם, אביבה סיגל, על הזכרונות מהשבי: "המחבלים אמרו לנו שישראל לא קיימת יותר, שכל העולם תוקף אותה. הם לקחו אותנו למנהרה 40 מטרים מתחת לפני האדמה, היינו כמעט בלי מים ואוכל. הגענו לנקודה שלא יכולנו אפילו לומר מילה בגלל שלא היה חמצן לנשימה. הטרוריסטים עזבו אותנו שם קית' אמר לי שהוא לא יכול לנשום. אמרתי לו לשכב ולנשום, ושהכל יהיה בסדר".

את הדברים אמרה בפאנל שכותרתו "פשעי חמאס נגד האנושות" שנערך במלון ענבל בירושלים כחלק מוועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים האמריקאיים.

בהמשך אמרה כי היא "עומדת פה ואני משתפת בסיפור שלי כי אני מאמינה שצריך לעשות את העולם הזה טוב יותר. אני מאמינה שכל האימהות בעולם רוצות את הטוב לילדיהן. אני רוצה את הטוב לבעלי. אף אחד לא צריך לעבור את הגיהנום שעברתי. הייתי במקום הגרוע ביותר, בלי אוויר, בלי אוכל. 51 ימים. איך אפשר להמשיך כשאני יודעת שקית' שם? הלב שלי לא מתמודד עם זה. בבקשה תעזרו, תעשו הכל כדי להפסיק את השיגעון הזה".

חטופים שחרור חטופים מגעים לשחרור חטופים סיגל כפר עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד