י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
התפתחות דרמטית

חיזוק נוסף לישראל פרוש: "זכתה אלעד - צריך לתמוך בו"

הסחף נמשך לכיוונו של ראש העיר המכהן. חיזוק נוסף ומפתיע נרשם היום כאשר הרב החיד"א אברג'יל מנתיבות קורא לתמוך בו ולהצביע לו: "זכתה אלעד בראש העיר פרוש, צריך לתמוך בו"

חיזוק נוסף לישראל פרוש: "זכתה אלעד - צריך לתמוך בו"
ישראל פרוש עם החיד"א אברג'יל צילום: באדיבות המצלם

עוד התפתחות דרמטית ומפתיעה באלעד, לטובת ראש העיר ישראל פרוש: הגאון רבי חיים יוסף דוד אברג'ל, ראש רשת הכוללים וראש מוסדות "קול רינה-רב פעלים", הודיע כי הוא קורא לכל תלמידיו ובני קהילתו לפעול ולתמוך למען בחירתו של ראש העיר ישראל פרוש, וצירף את חתימתו למכתבו של מרן הגר"מ מאזוז.

מדובר בדרמה המטלטלת את מערכת הבחירות בעיר, ומהווה תוספת חיזוק משמעותית לראש העיר ישראל פרוש. לרב אברג'ל קהילה ומוסדות באלעד בהם חברים מעל אלף משפחות, והם מצטרפים לתמיכת קהילתו של הרב מאזוז ושל קהילות תימן ויוצאי בוכרה.

בביקור שערכו אצל הרב אברג'ל - ראש העיר ויו"ר סיעת חי אבי דיין, קרא הרב לכל תלמידיו הרבים ושומעי לקחו לפעול ולתמוך בישראל פרוש לראשות העיר, ולהצלחת סיעת חי במועצת העיר.

בדבריו, אמר הרב "מתנה טובה נתן הקב"ה לעיר אלעד, רבי ישראל פרוש המתוק שלנו, עליו נאמר ישראל אשר בך אתפאר. ברוך השם הביא לעיר את הקדושה הזו את הברכה, קדושה ושמחה. זו עיר של ברכה, עיר של תורה. זכה רבי ישראל המתוק שלנו, ברוך השם, להיות שליח השם יתברך בעיר הקדושה והנפלאה הזו אלעד. גורם לי נחת להגיע לאלעד ולראות שקוראים לה אלעד עיר הישיבות".

לאחר שקרא לציבור לתמוך בהם ולסייע להם בכל אשר אפשר, למען הצלחתו של ראש העיר ולמען הצלחת הרשימה, סיפר הרב חיד"א סיפור אישי שלדבריו ריגש אותו. "אשרי העיר אלעד שמשקיעים בנוער. פעם חזרתי משיעור באלעד קרוב לאחת בלילה. ואז ראיתי את ראש העיר הולך ברחוב, מדבר עם הנערים ומחזק אותם. שאלתי אותו, והוא ענה לי 'זה העבודה שלי, זה התפקיד שלי'. זה דבר שלא רואים".

לאחר מכן הוסיף הרב את חתימתו על מכתבו הנרגש של מרן זקן חכמי יהדות המזרח ראש הישיבה מרן הגר"מ מאזוז שליט"א, לתמיכה בראש העיר ישראל פרוש לקדנציה נוספת, למען טובת תושבי עיר הישיבות אלעד.

ישראל פרוש בחירות מקומיות בחירות מוניציפליות אלעד בחירות באלעד החיד"א אברג'יל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד