כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בצה"ל מודאגים

באמצע הלחימה: שני לוחמים חשודים שניסו למכור נשק לפלסטיני

השניים נעצרו בתחילת השבוע על ידי המשטרה הצבאית. הנשק שניסו למכור - ככל הנראה נגנב מלוחם אחר ביחידה ללא ידיעתו. בצה"ל מודאגים מגניבות תחמושת צה"ל בחסות הלחימה

באמצע הלחימה: שני לוחמים חשודים שניסו למכור נשק לפלסטיני
צה"ל בעזה צילום: דו"צ

שני לוחמים בחטיבת הנח"ל חשודים שניסו למכור רובה צה"לי לשוהה בלתי חוקי פלסטיני. כך פורסם ב'כאן 11'. השניים נעצרו בתחילת השבוע על ידי המשטרה הצבאית. הנשק שאותו הלוחמים ניסו למכור הוא מסוג מיקרו-תבור שככל הנראה נגנב מלוחם אחר ביחידה ללא ידיעתו.

עם פתיחת החקירה, שני הלוחמים נעצרו על ידי משטרה צבאית חוקרת, והפלסטיני נעצר על ידי משטרת ישראל. מעצרם של שני הלוחמים הוארך על ידי בית הדין הצבאי נווה צדק בבית ליד עד ליום ראשון.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "לאחר חקירה מקיפה, תוך הפעלת כלי חקירה מגוונים, החיילים נעצרו. בית הדין הצבאי המחוזי החליט לקבל את עתירת התביעה הצבאית, והורה על הארכת מעצרם של החיילים לצרכי חקירה עד יום יום ראשון בשבוע הבא. כמו כן, נעצר חייל נוסף בחשד למעורבות באירוע, התביעה הצבאית צפויה לבקש את הארכת מעצרו".

לפי הדיווח, ניסיון עסקת הנשק, בוצע בעיצומה של המלחמה ברצועת עזה, וזאת למרות שמערכת הביטחון התריעה על עלייה דרמטית באירועי הטרור בעוטף ירושלים וביהודה ושומרון לפני חודש ראמדן.

השבוע דווח ב'כאן' כי בצה"ל מוטרדים מגניבות אמצעי לחימה בחסות המלחמה וכי בצבא חושדים שחיילים או אזרחים שהשיגו נגישות לתחמושת במהלך המלחמה, גנבו רימוני רסס, קליעים, וטילי נ"ט, חלקם למזכרת, וחלקם כדי למכור לארגוני פשיעה בישראל.

גניבת תחמושת גניבת נשק מכירת נשק עסקת נשק מעצר לוחמים מלחמת חרבות ברזל חטיבת הנח"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד