כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שחזרה את רגעי האימה

התצפיתנית אורי מגידיש שחולצה מעזה: "הרגשתי שאלוהים יציל אותי"

אורי מגידיש התצפיתנית שחולצה אחרי 23 ימים בשבי חמאס בפעולה צבאית הרואית נפגשה עם תורמים מארה"ב וסיפרה להם על החטיפה ב-7 באוקטובר. "חיכינו ארבע שעות לא ידענו איפה היה הצבא, ואז פשוט חטפו אותנו"

התצפיתנית אורי מגידיש שחולצה מעזה: "הרגשתי שאלוהים יציל אותי"
פעילות הכוחות ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

התצפיתנית אורי מגידיש, שנחטפה לרצועת עזה ב-7 באוקטובר וחולצה אחרי 23 ימים על-ידי שב"כ וצה"ל, נפגשה עם תורמים מארצות הברית, וסיפרה להם על שאירע ב-7 באוקטובר. "היו הרבה רעשים חזקים, התעוררנו מהם ורצנו לתפוס מחסה. נפרדנו מהמשפחות שלנו בטלפון ואחרי זמן מה שמענו הרבה צעקות וקולות ירי", שחזרה.

בשיחה עם התורמים, סיפרה מגידיש על רגעי האימה ב-7 באוקטובר: "היו לוחמות במיגונית שהגנו עלינו עם הנשק שלהן, אבל זה לא הספיק. היו 20 לוחמות ורק ארבעה נשקים. נפצעתי מהרימונים שזרקו המחבלים. היה רגע של שקט ואז הם נכנסו וירו לתוך המיגונית", כך הובא באתר Ynet.

מגידיש המשיכה ותיארה: "מתוך 20 בנות, רק שבע שרדו את הירי ואני הייתי אחת מהן. אחר כך חיכינו שם עוד ארבע שעות. לא ידענו איפה היה הצבא, אבל עדיין חיכינו שמישהו יבוא להציל אותנו. לא קרה שום דבר ואז הם פשוט חטפו אותנו".

מגידיש סיפרה כי חמש חברות שלה מהבסיס נחטפו לרצועת עזה, ואחת מהן נרצחה בשבי. "נועה מרציאנו הייתה החברה הכי טוב שלי בבסיס, היא נרצחה בעזה וגופתה חולצה לישראל".

אחד התורמים, שאל את מגידיש מה נתן לה כוח בזמן שהייתה בשבי. "אני אדם מאמין. אני מאמינה באלוהים, אני יודעת שהוא קיים. כשנחטפתי, הרגשתי שהוא יציל אותי. התפללתי בכל יום, לא מסידור אלא מהלב שלי. הרגשתי את סבתא שלי שנפטרה, את סבא שלי ואת ובן דוד שלי. נאחזתי בהם והאמנתי שאצא משם, אם לא בעסקה אז אחולץ משם. בטחתי במדינה שלי ובצבא שלי וזה העניק לי כוחות להמשיך להאמין".

היא אמרה כי לפני שחולצה הרגישה שכוחות הביטחון יגיעו. "אני לא יכולה להסביר את זה אבל ידעתי שהם מגיעים באותו היום וידעתי שהם לא ישאירו אותי שם, התרגשתי מאוד כשראיתי אותם". מגידיש אמרה על ההמשך: "אני חזקה ואחזור לצבא בקרוב. פעמיים בשבוע אני הולכת לטיפול".

אורי מגידיש חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד