כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לראשונה מזה חודשיים

אתמול: אפס משאיות סיוע נכנסו לרצועת עזה

אתמול חסמו המוחים לחלוטין את מעברי הגבול. המשטרה שלחה 20 שוטרים בלבד לבלום את המפגינים - ולראשונה מזה חודשיים לא נכנסה אף לא משאית סיוע אחת לעזה

אתמול: אפס משאיות סיוע נכנסו לרצועת עזה
מעבר כרם שלום צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

הישג מרשים למחאה נגד הסיוע לעזה: אתמול (חמישי) מנעו לחלוטין המפגינים נגד כניסת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה את כניסת המשאיות לרצועה, כך לפי דיווח "כאן 11".

זו הפעם הראשונה בחודשיים האחרונים שבה לא נכנסה אף לא משאית אחת. לעומת ימים אחרים בהם שלחה המשטרה 200 שוטרים למקום, אתמול שלחה 20 שוטרים בלבד.

אחרי הדיווח על כך שבעקבות המחאה העממית אף משאית אספקה לא עברה לתוך רצועת עזה, בתנועת צו 9 עידכנו את הפעילים שאין צורך להגיע בשישי למעבר כיוון שלא מתוכנן מעבר סחורות. 

מעט לפני חצות התקבלה הודעת עידכון פנימית שברשות המעברים הוחלט על גיוס בהול של עובדים כדי לנצל את ביטול הגעת של פעילי תנועת צו 9. על אף השעה המאוחרת הוקפצו הפעילים.

"הודעת חירום. שימו לב בעקבות ההודעה שלנו שמחר אנחנו שומרים כוחות ואין צורך להגיע מחר, הוחלט באופן בהול ברשות המעברים לנצל את זה ולהעביר כמה שיותר משאיות לארגון הטרור הרצחני חמאס." נכתב בהודעה שהופצה סמוך לשעה 12. 

"אם לא נהיה שם- המשאיות בדרך למחבלי הנוחב'ה. התייצבות חובה! אי אפשר לעמוד מהצד למען החיילים ובשביל החטופים."

על אף ההתראה הקצרה, הבוקר התייצבו הפעילים ומאות נוספים עוד בדרך ובשעה זו הם מתחילים את הנסיעה וניסיונות הפריצה דרך השדות וכבישים עוקפים עד למעבר.

צו 9 סיוע הומניטרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד