י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סקר חדש

רוב האמריקנים: ביידן וטראמפ אינם כשירים מבחינה נפשית

טראמפ בן ה-77 מתקדם בקלות לקראת תפקיד יו"ר המפלגה הרפובליקנית ולעתים קרובות עולה על ביידן בסקרי דעת קהל. אך 51 אחוזים מפקפקים ביכולת המנטלית של טראמפ לכהן כהונה נוספת

רוב האמריקנים: ביידן וטראמפ אינם כשירים מבחינה נפשית
ג'ו ביידן/ דונלד טראמפ צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ/unsplash

סקר חדש של אוניברסיטת קוויניפיאק, בקונטיקט, ארצות הברית מגלה שלרוב האמריקאים יש ספקות לגבי מצבם הנפשי של הנשיא ג'ו ביידן ושל יריבו הפוטנציאלי לבחירות, דונלד טראמפ.

הסקר מצביע על כך ש-64% מהנשאלים מפקפקים בכשירותו המנטאלית של ביידן לכהן קדנציה שנייה, בעוד ש-51% מפקפקים ביכולת המנטלית של טראמפ לכהן כהונה נוספת בבית הלבן.

הנתונים מגיעים תוך בחינת החדות של ביידן בן ה-81, במיוחד לאחר שהיועץ המיוחד שחקר את המסמכים המסווגים שביידן לקח בטעות אליו הביתה, היועץ רוברט אור, תיאר אותו כ"קשיש עם זיכרון גרוע" - טענה שבידן ובעלי בריתו תקפו כשקרית.

בינתיים, טראמפ בן ה-77 מתקדם בקלות לקראת תפקיד יו"ר המפלגה הרפובליקנית ולעתים קרובות עולה על ביידן בסקרי דעת קהל. עם זאת, הסקר של קוויניפיאק מראה כי ביידן מוביל על טראמפ ב-4 נקודות. זאת בניגוד לתפיסה הרחבה יותר המשותפת לשני שלישים מהמצביעים שנסקרו על ידי קוויניפיאק, שלדעתם ביידן מבוגר מכדי למלא קדנציה נוספת ביעילות.

דונלד טראמפ ג'ו ביידן בחירות בארה''ב סקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד