כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
שורות נוקבות

הרבי כתב על מכתב בנו: "חוב קדוש להתייצב"

האדמו"ר מויז'ניץ על מכתב בנו: "חוב קדוש הוא להתייצב להצלחת המערכה ולהגביר כח שליחינו, וכל השומע לי תבוא עליו ברכה"

הרבי כתב על מכתב בנו: "חוב קדוש להתייצב"
מטה אגודת ישראל צילום: באדיבות המצלם

"חוב קדוש הוא להתייצב להצלחת המערכה ולהגביר כח שליחינו, וכל השומע לי תבוא עליו ברכה": שורות נוקבות בכתב ידו של האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א על מכתב בנו הרה"צ אב"ד קרית ויזניץ שליט"א, לקראת מערכת הבחירות בעיר התורה והחסידות בני-ברק, להצלחת רשימת אגודת ישראל ומועמדה לראשות העיר הרב חנוך זייברט. 

בפתח מכתבו כותב רב אב"ד קרית ויזניץ שליט"א:

אליכם אישים אקרא, אחיי ורעיי בני קהל עדתנו בעיה"ת בני ברק ברוכים אתם לה'.

אין מזרזין אלא למזורזין, גלוי וידוע לפני כאו"א כמה עומד בנפשו של אאמו"ר שליט"א ענין ההשתדלות למען ריבוי כבוד שמים בבחירות, לאשר הרבה גופי תורה וקדושה תלויין בזה, וכאשר הוכח זה מכבר כי יש בזה השפעה גדולה על הרבה ענינים בצביון העיר ושמירת גדרי הקדושה והטהרה ברחובותיה, העמדת מוסדות תורה וחינוך לתפארת ומתן עזרה וסיוע לפרט ולכלל תלויה ועומדת בכח ההשפעה של חברי העיריה והעומדים בראשה.

באדיבות המצלםהמכתבצילום: באדיבות המצלם

זכינו בס"ד שקברניטי העיר וכלל חברי "אגודת ישראל" ממונים ע"י עיני העדה ובראשם אאמו"ר שליט"א הנושא משא הדור, כדרך אבותיו הק' למעלה בקודש זי"ע ש"אגודת ישראל" היתה בבת עיניהם וכיוונו דרכה למען שלומם וטובתם של כל בר ישראל ברו"ג ולמען לא ידח ממנו נדח, וכאז כן עתה חברי הרשימה בעירנו נתונים למרותם של גדו"י וצייתין להו, וזוכים להפיק משאלתו הטובה של אאמו"ר שליט"א ולהועיל למען קדושת העיר ורווחת כל בני המקום. 


במרכז המכתב הוא מביע את הערכת אביו האדמו"ר שליט"א לנציג החסידות סגן ראש העיר:

ובפרט יצוין לטובה שלוחא דרבנן בעירנו הר"ר יהושע הלוי מאנדל הי"ו, אשר אאמו"ר שליט"א סומך ידו עליו ומשמיא קא זכו ליה לעמוד לימינו ולפעול גדולות ונצורות הן למען כלל קהילתנו הק' והן למען צרכי הפרט, וכנודע בשער בת רבים.

בסיום הדברים הוא מביע את הוראת אביו האדמו"ר שליט"א על חובת ההצבעה לרשימת אגודת ישראל שסימנה ג' ולמועמדה לראשות העיר הרב חנוך זייברט:

על כן פשוט וברור שכ"א מבני עדתנו יקיים חובתו וחובת אנשי ביתו ביום י"ח אד"א הבעל"ט כדרישתו של אאמו"ר שליט"א, להיות שותף בהעמדת הדת על תלה ע"י ההצבעה לרשימת "אגודת ישראל" ולשד"ר הר' חנוך זייברט הי"ו לראשות העיריה, וכאו"א אף יוסיף פעלים להרבות כבוד שמים ויעש ככל אשר בידו למען טובת הרשימה, וזכות הרמת קרן התורה והחסידות וזכות ברכת קדשם של אאמו"ר שליט"א וכל רבותינו למעלה בקודש יחולו עליו להתברך בכל מילי דמיטב ולראות בישועתן של ישראל במהרה דידן. הכו"ח למען הרמת קרן התורה וטובת כלל ישראל.

ביום חמישי בשעות הלילה המאוחרות טרם פרסום המכתב, ביקש מרן האדמו"ר שליט"א אשר עמד בראש המערכה להמשך ושגשוג האחדות בעיר בני-ברק להוסיף בכתב יד קדשו על מכתב בנו הרב שליט"א דברי הוקרה והערכה לנציג החסידות ובדבר גודל החובה של כלל הציבור לתמוך באגודת ישראל בעיר: "כאמור לעיל, חוב קדוש הוא להתייצב להצלחת המערכה ולהגביר כח שליחינו, וכל השומע לי תבוא עליו ברכה. 

בשעות הערב נאספו מאות אברכי החסידות בבני-ברק לקול קריאתו של האדמו"ר שליט"א לכנס מיוחד בו נשא דברים נציג החסידות הרב יהושע מנדל שהבהיר וחידד את גודל המבחן בו נתון הציבור החסידי בבני-ברק בבחינת 'קבעוה לדורות' ועל הצורך העז של כלל הציבור להתגייס להצלחת המערכה.

ויז'ניץ בני ברק בחירות מקומיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד