כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לאחר הסערה

החיילים למען חברם: "כשהקונספציה קרסה ומפקדים בכירים כשלו - הוא יזם ונלחם"

זאת לאחר שדווח כי בצה״ל בוחנים להעביר את תא״ל חירם שהיה אמור להתמנות למפקד אוגדת עזה, לתפקיד מטה.

החיילים למען חברם: "כשהקונספציה קרסה ומפקדים בכירים כשלו - הוא יזם ונלחם"
הפעילות הקרקעית בעזה צילום: דובר צה"ל

לאחר שדווח על כך שבצה״ל בוחנים להעביר את  תא״ל ברק חירם לתפקיד מטה, חבריו ללחימה ופקודיו במהלך השנים יוצאים להגנתו.

במכתב שפורסם במהלך סוף השבוע ונחתם על ידי 'לוחמי ומפקדי אגוז לדורותיהם' הם כותבים כי "ברק מקדיש את חייו למדינה. כשהקונספציה קרסה ומפקדים בכירים כשלו, הוא יזם ונלחם כדי להגן על אזרחי ישראל. מיוזמתו להציל נפשות. הלכנו ונלך אחריו עד הניצחון".

עוד כתבו: "אנו לוחמי אגוז וגולני לחמנו לצידו ותחת פיקודו של תא"ל ברק חירם, בסדיר ובמילואים לאורך העשורים האחרונים ובמלחמה הנוכחית. הלכנו ונלך אחריו כלוחם ומפקד ערכי, יוזם וחותר למגע. ברק יזם וחתר למגע גם ב-7 באוקטובר, קפץ מביתו עם נשקו האישי וחתר למגע תחת אש כדי להילחם ולפקד, תוך כדי סיכון חייו. בשעות קשות נאלץ ברק לקבל החלטות מורכבות וקשות מנשוא להכרעת האויב.

עוד נכתב כי "ברק מקדיש את חייו למדינה. כשהקונספציה קרסה ומפקדים בכירים כשלו, הוא יזם ונלחם כדי להגן על אזרחי ישראל. מיוזמתו להציל נפשות. הלכנו ונלך אחריו עד הניצחון!", הסבירו, וחתמו: "לוחמי ומפקדי אגוז לדורותיהם".

כזכור, בשבוע שעבר דווח כי בצה״ל בוחנים להעביר את מפקד אוגדה 99, תא״ל חירם שהיה אמור להתמנות למפקד אוגדת עזה במקומו של תא"ל אבי רוזנפלד, לתפקיד מטה.

תלונות רבות הגיעו על ההתנהלות של תא״ל ברק חירם בתקרית שבה נהרגו 13 בני ערובה שהוחזקו בידי מחבלי חמאס בביתה של פסי כהן בקיבוץ בארי במהלך הטבח הנורא בחג שמחת תורה. שתי השורדות באירוע הטרגי, יסמין פורת והדס דגן, העידו כי הבית הופגז בידי טנק. עדויותיהן עוררו חשד כי מפקד אוגדה 99 שפיקד על הלחימה בקיבוץ, תת-אלוף חירם, הורה לצוות הטנק לירות לעבר ביתה של כהן - זאת על אף שידע כי מוחזקים בו בני ערובה.

תא״ל ברק חירם עזה מינוי מפקד מכתב פומבי חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד