כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ההרוג השישי מביה"ס

אייל הי"ד נפל בעזה: "תמיד השתדל כדי להצליח, כל כולו למען המדינה"

למרות שנפצע ב-7.10 הוא לא ויתר ודרש לחזור במהירות. "הוא חזר לצבא ושלחו לנו תיעוד שלו כשהדליק חנוכייה באחד מיישובי העוטף"

אייל הי"ד נפל בעזה: "תמיד השתדל כדי להצליח, כל כולו למען המדינה"
רס״ן אייל שומינוב צילום: באדיבות המצלם

הערב (מוצאי שבת) הותר לפרסום כי אייל שומינוב הי"ד מכרמיאל נפל בקרב בצפון רצועת עזה והוא בן 24 במותו הוא הותיר אחריו הורים, אחות ואח.

בהודעה שפרסמה עיריית כרמיאל נכתב כי העיר "מרכינה ראש ועצובה הערב על נפילתו בקרב בצפון רצועת עזה של רס״ן אייל שומינוב, בן 24, מכרמיאל, מפקד פלוגה בגדוד שקד (424), חטיבת גבעתי.  ראש העיר משה קונינסקי ספד לו וכתב: "פלורה ואשר היקרים, משתתפים בצערכם ונעמוד לצידכם".

חיים סויבלמן, מחנכו, ספד לו: "אנחנו בהלם. עם ישראל איבד את אחד הלוחמים היקרים שלו. הייתי מאחל לכל מחנך תלמיד כזה עם ערכים וכבוד. גם כשיצאנו למסע בפולין תמיד הוא היה מתנדב ובראש. מלח הארץ".

עוד סיפר כי למרות שאייל נפצע במהלך היתקלות עם מחבלים בשבעה באוקטובר הוא לא ויתר ודרש לחזור במהירות. "הוא חזר לצבא ושלחו לנו תיעוד שלו כשהדליק חנוכייה באחד מיישובי העוטף. אייל היה אחד שלא מוותר. גם כתלמיד תמיד השתדל ועשה כל מאמץ כדי להצליח. ברור שגם בצבא הוא יהיה כל כולו למען המדינה". שומינוב הי"ד הוא ההרוג השישי מקרב בוגרי בית הספר שנפלו במערכה מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר.

 

חייל נהרג בד"ה אייל שומינוב הי"ד חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד