י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מתקפה חריפה

גפני נגד דרעי: "העלה את כל הארץ בלהבות, הוא נוקם בגדולי הדור"

יו"ר דגל התורה תקף בחריפות את יו"ר ש"ס אריה דרעי במהלך כנס בחירות ברכסים - וטען: "הוא מעלה הארץ בלהבות". גפני הוסיף: "לא רציתי את הבחירות האלה בכלל, המצב הזה בארץ הוא כזה שאני ביקשתי לדחות"

גפני נגד דרעי: "העלה את כל הארץ בלהבות, הוא נוקם בגדולי הדור"
יו"ר דגל התורה חה"כ משה גפני בכנס בחירות ברכסים צילום: באדיבות המצלם

יו"ר 'דגל התורה' חה"כ משה גפני השתתף הערב (מוצ"ש) בכנס בחירות ברכסים ותקף בחריפות את יו"ר ש"ס אריה דרעי. גפני טען, על רקע מערכת הבחירות הסוערת ביישוב, כי דרעי "העלה את כל הארץ בלהבות".

בפתח דבריו אמר גפני: "אני לא רציתי את הבחירות האלה בכלל, המצב הזה בארץ הוא כזה שאני ביקשתי לדחות. דחו את זה בלמעלה מחודש, אבל לצערנו הרב עכשיו זה מתקיים וחובה עלינו להשתתף".

גפני תקף בחריפות את יו"ר ש"ס אריה דרעי ואמר: "קרה משהו באלעד, ואז בא מישהו שהוא לא מגדולי התורה והעלה את כל הארץ בלהבות. בשביל מה היינו צריכים מערכת בחירות כה סוערת ברכסים ובבית שמש בגלל שמישהו החליט שהוא נוקם בגדולי הדור.

ברכסים נערכות בחירות לראשות המועצה, חרף ההסכם הוותיק בין דגל התורה לש"ס ולפיו הראשות מחולקת ברוטציה בין המפלגות. לפי ההסכם, בקדנציה הבאה היה אמור להתמנות לראש המועצה נציג 'דגל' יצחק רייך.  על רקע הטענות להפרת ההסכם באלעד והעימות בין המפלגות בשאר הארץ, החליטה ש"ס להריץ מול רייך את מוטי ויזגן.

משה גפני דגל התורה אריה דרעי רכסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 49 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד