כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הרב מזוז: העם איתנו - ר"ת 'מרן הרב עובדיה'

מאות בכנס בחירות של 'יחד' ביד בנימין • הגר"מ מאזוז: "אנו נצליח כי מי ששומר על ארץ ישראל - היא שומרת עליו"

הגרמ מזוז בכנס
הגרמ מזוז בכנס

מאות השתתפו הערב (ב') בכנס בחירות של מפלגת 'יחד' ביד בנימין, הכנס נערך ביד בנימין כאות הזדהות עם מגורשי גוש קטיף.

בכנס השתתפו ראש הישיבה והפטרון הרוחני של אלי ישי הגר"מ מזוז, הרב שמואל טל ראש ישיבת תורת החיים שהביע תמיכה במפלגה, הרב אריאל בראלי והרב דרור אריה מישיבת שדרות, יו"ר התנועה ח"כ אלי ישי, ח"כ יוני שטבון ומועמדים נוספים.

ראש ישיבת כסא רחמים אמר בדבריו, "אסור להיות ויכוחים ומריבות, צריך חזית דתית מאוחדת. נכון, יש מקום לדעות שונות. כל אחד זכותו לעמוד על דעתו, אבל חשוב ללכת בחזית דתית מאוחדת.

הגר"מ מזוז הוסיף בדרכו בשילוב ראשי תיבות. "אומרים שאנחנו, חס ושלום, נגד מרן. להפך, אנחנו ממשיכי דרכו. העם אתנו זה ראשי תיבות מרן הרב עובדיה איתנו".

ראש הישיבה התייחס לשאלת הסקרים "בבחירות בין פרס לנתניהו, פרס הוביל בעשרות אחוזים. שאלו אותי, אמרתי להם שנתניהו ינצח. ומה תעשה עם הסקרים, שאלו אותי, אמרתי יהיה בסדר. נתניהו ינצח. אמרו לי במדגם הראו שפרס מוביל, אמרתי יהיה בסדר. בבוקר התוצאות התהפכו, נתניהו ניצח. מי ששומר על ירושלים, מגיע לו. מי שעשה אחרת, סופו לא היה טוב. זוכרים את רבין. זוכרים את שרון".

את דבריו חתם הרב מאזוז בעשיית 'מי שבירך' למוהרא"ש שיק מיבנאל ולשר אורי אורבך בתוך שאר חולי ישראל.

יו"ר תנועת יחד, ח"כ אלי ישי אמר, "שאלו אותי, איך אתה מתחבר עם עוצמה לישראל? אז בתחילה התייחסתי ברצינות, לקח ממפלגת התחייה. אבל האמת, שאני רוצה לאחד את השורות. גם אם זה בלוק טכני, גם אם יש חילוקי דעות. אנחנו הולכים ביחד למען המחנה הלאומי. ולו רק בגלל חנין זועבי, צריך שברוך מרזל ייכנס לכנסת. אני מבטיח לך ברוך, אדבר עם יו"ר הכנסת שיארגן לך מקום לחנין זועבי, תוך שבוע היא תעזוב את הכנסת".

בהמשך דבריו פתח ישי חזית נגד יאיר לפיד. "לפיד עמד היום בכניסה למעשיהו וקבל על השחיתות. באותו זמן, ביקרתי בביה"ח ברזילי והשתוממתי מהתורים האדירים ומהעומס הבלתי נסבל. לפיד הבטיח פתרון לברזילי, איזה פתרון. יש שחיתות גדולה מזאת?".

ראש מטה ההסברה של תנועת יחד, ח"כ יוני שטבון: "אנחנו עכשיו בחזית, אבל לא כזו שעומדים מולה לבד. אנחנו עומדים היום בחזית דתית מאוחדת, הפעם הולכים ביחד. אנחנו עושים כאן היסטוריה.

הרב שמואל טל, ראש ישיבת תורת החיים ומחשובי רבני גוש קטיף, הביע תמיכה במפלגת יחד ואמר: "קמה כאן תנועה רוחנית שמובילה מהלך שהתפללנו אליו כל כך הרבה זמן. אם לא בונים תנועה לפי ההלכה, זו פשיטת רגל. ראינו את זה בגיור. יצאנו לדרך שכולה מושתתת על תורה"

הרב אריאל בראלי מראשי ישיבת ההסדר בשדרות וחבר מרכז תקומה עד לא מזמן: "אני פונה לחברי תקומה שלא מכבר חתמו על הסכם כניעה לבנט, שמי שיעקוב אחר ההסכם יגלה שתקומה סורסה לחלוטין. תבינו, מפלגת תקומה שאמורה לייצג את הציבור התורני בציונות הדתית כבר לא קיימת".








ישי יחד כנס יד בנימין הגרמ מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 66 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד