כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"בושה לממשל"

במפלגה הרפובליקנית תוקפים את ממשל ביידן לאחר ההצהרה על ההתנחלויות

לאחר שמזכיר המדינה בלינקן הצהיר כי "התנחלויות חדשות אינן מועילות להשגת שלום מתמשך", במפלגה הרפובליקנית תקפו. יו"ר בית הנבחרים: "בושה אם ממשל ביידן יפרסם החלטה כזו, שיפסיקו לערער את ישראל"

במפלגה הרפובליקנית תוקפים את ממשל ביידן לאחר ההצהרה על ההתנחלויות
ביידן משוחח עם אנשיו לגבי אפגניסטן צילום: הבית הלבן

מזכיר המדינה בלינקן הצהיר ביום שישי בארגנטינה כי "זו מדיניות ארה"ב ארוכת שנים תחת ממשלים רפובליקנים ודמוקרטיים כאחד, שההתנחלויות חדשות אינן מועילות להשגת שלום מתמשך. הן גם לא עולים בקנה אחד עם החוק הבינלאומי". 

בתגובה, במפלגה הרפובליקנית פתחו במתקפה על ממשל ביידן. יו"ר בית הנבחרים מייק ג׳ונסון כתב כי: "זו החלטה מבישה. לעם היהודי יש זכות היסטורית וחוקית לחיות בארץ ישראל לרבות ביהודה ושומרון - הלב המקראי של הארץ. זו בושה מוחלטת שממשל ביידן יפרסם את ההחלטה הזו, במיוחד כאשר ישראל נלחמת בטרוריסטים בחזיתות מרובות המבקשים להשמיד את ישראל וכאשר נותרו יותר מ-130 בני ערובה בעזה". 

עוד אמר: "על ממשל ביידן להפסיק לערער את ישראל ולהקל על המאמצים לעשות דה-לגיטימציה לישראל. זה מוטעה ובלתי מתקבל על הדעת", כך לפי "ישראל היום".

הסנאטור ביל האנגרטי אמר: "ההיפוך המביש של ממשל ביידן מערער חברה קרובה תוך פרס למחבלים שביצעו רצח עם. זו לא הערכה משפטית. זה חישוב פוליטי שנועד לפייס את השמאל הרדיקלי הפרו-חמאסי. מֵבִּישׁ".

התנחלויות אנתוני בלינקן ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד