י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

תקווה זהירה: מוהרא"ש יתחיל טיפול רפואי

בימים הקרובים המוהרא"ש שיק יקבל טיפול רפואי מיוחד, כדי לדכא את המחלה הקשה שהתגלתה בדמו בשבוע שעבר

המוהרא"ש שיק
המוהרא"ש שיק

תקווה: בימים הקרובים המוהרא"ש שיק יקבל טיפול רפואי במטרה לדכא את המחלה הקשה שהתגלתה בדמו ודרדרה את מצבו הרפואי באופן קריטי.

מדובר בתפניתד, מאחר ועד כה סירב לטיפול ואמר מספר פעמים כי הוא מוכן ומזומן לעזוב את העולם.

בנו הרב משה שיק, סיפר הלילה (ב'): "בעקבות התפילות הרבות לשלומו וההתעוררות הגדולה, החליט אבי מורי ת להתחיל בטיפול הרפואי ולהיות בריא בעזרת השם. הוא אמר שלמרות שהרופאים נותנים רק 30 אחוזי הצלחה לטיפול, הוא נותן 100 אחוז. צדיק גוזר והקדוש ברוך הוא מקיים, אם הוא אמר כך, אנו סמוכים ובטוחים שהוא ייצא מזה בריא ושלם.

"אתמול היה יום מאוד קשה, אבל מקודם דיברתי עם מוהרא"ש כמעט 10 דקות ולא האמנתי למשמע אוזני. מוהרא"ש אמר שהוא מרגיש יותר טוב והוא רוצה להתלבש וללכת הביתה, המצב בכלל לא פשוט, הרופאים אומרים שזה עניין של שעות, מקסימום ימים. איך ולמה וכמה זמן, אף אחד לא יכול לדעת. מוהרא"ש התעקש מאוד חזק שלא לקחת שום טיפולים, הוא חזק בזה מאוד".

הרב משה שיק תיאר את השתלשלות העניינים שהובילו למצב הקשה שבו שרוי אביו: "הכל התחיל כשלא הרגיש טוב במשך כמה שבועות, זה היה כשהוא חזר מהארץ. אז הביאו אליו איזה רופא והוא אמר שיש לו דלקת ריאות ונתן אנטיביוטיקה, עברו כמה ימים וזה לא עזר, הרופא הקבוע שלו נתן לו אנטיביוטיקה אחרת, מאוד חזקה. זה היה ביום רביעי ואבא שכב מאז כל הזמן במיטה, כולנו הבנו שזה לא מתאים לו. אחר כך, בליל שבת, הגיע אליו אברך שמבין ברפואה ואמר שהאנטיביוטיקה שהרופא נתן היא חזקה מדי ושיירד מזה, גם בגלל שזה היה שתי אנטיביוטיקה ביחד וגם בגלל שזה עשה תופעות לוואי לא טובות בכלל.

"ביום שלישי התקשרו אליי ואמרו לי שלוקחים אותו לדוקטור הולנדר, רופא בכיר בבורו פארק, גם הוא אמר שיש דלקת ריאות אבל אמר שרוצה לעשות בדיקות דם והתגלתה לוקמיה מהסוג החמור ביותר".

הציבור נקרא להמשיך להתפלל לרפואת רבי אליעזר שלמה בן מלכה לרפואה שלימה וישועות בתוך שאר חולי ישראל.
המוהרא יבנאל מנהטן מחלה בדם ברסלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד