כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מגוון פרסים

יום אחרון להגרלה שמשגעת את המגזר: 360 אלף שקל במזומן

ימים אחרונים להגרלה שהפכה לשיחת היום ברחוב החרדי • הכרטיס שמקנה לך סיכויי זכיה גדולים במיוחד בסכום של 360 אלף שקל במזומן ועוד מגוון פרסים, בנוסף לזכויות הלימוד של בחור מתחזק שייכנס לעולם הישיבות בזכותך • כל הזכויות שלך תרתי משמע!

יום אחרון להגרלה שמשגעת את המגזר: 360 אלף שקל במזומן
שטרות במזומן צילום: Chaim Goldberg/Flash90

אל תגידו לא אמרנו.

בהגרלת הענק שנערכת על ידי ישיבת אחינו על מעל שליש מיליון שקלים, הסיכוי לזכיה עומד על אחד לכמה אלפים בלבד! זאת כמובן מלבד הרווח העצום והמובטח של שעות לימוד התורה שייצברו לזכות הרוכש ויעמדו לו לנצח.

ההגרלה הגדולה חוזרת לאחר תקופה ארוכה של כמה שנים והיא מסעירה את העולם החרדי, כאשר מלבד הפרס הגדול על סך 360,000 ש"ח במזומן ישנם עוד עשרות פרסים יקרי ערך שנתרמו על ידי נדיבי עם למען תמכי דאורייתא ומחזיקי הישיבה.

רגעים אחרונים להשתתפות בהגרלה>>> או חייגו: 072-3713465

מי יכול להבין לב של ילד

בוגרי הישיבה שאיתם דיברנו נרגשים מאוד לקראת ההגרלה, הם אומרים שאם היו יכולים לספר ולו קצת ממה שקורה בין היכלי הישיבה, הדמעות שנשפכות כאן, הקשיים שהתלמידים עוברים ומסירות הנפש שלהם למען לימוד התורה, הרי שכל אחד ואחד היה מתייצב ורץ לסייע להם ולהקל עליהם ככל האפשר.

רוב תלמידי הישיבה הם בוגרי תיכונים שמגיעים מעולמות רחוקים מאוד, נערים שהתמודדו בחיים עם קשיים לא מבוטלים. הם מגיעים מסביבה שלא תומכת בצעד שלהם ומוסרים את נפשם כדי להתעלות בלימוד התורה.

צוות הישיבה והמדריכים ניצבים הכן בכל שעות היממה ומשקיעים אנרגיות ומשאבים רבים למען כל בחור, אבל כל זה יכול לקרות רק בזכות התרומות הנדיבות שלכם, ברידערס!

הזעקה של האחים שלנו עולה אל מול עינינו וקוראת לנו 'הצילו', תעזרו לנו להמשיך ולהתעלות, תנו לנו יד כדי שגם אנחנו נזכה לשבת באוהלה של תורה.

יענקי, שמואל דוד, יוסף אליהו, אבריימי, איציק, חיים, אברהם ישעיהו, יחזקאל שרגא, מאיר, שמוליק.

תחשבו על אלפי הילדים שבזכותכם יגדלו ויתחנכו על דרך התורה המסורה בזכותכם!  תחשבו על אלפי דפי הגמרא שייזקפו לזכות חשבון המצוות שלכם, יום יום, שעה שעה, האם זה לא שווה?

רגעים אחרונים להשתתפות בהגרלה>>> או חייגו: 072-3713465

אחינו הגרלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד