כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ניצלה בנס

נפצעה בפיגוע ליד מעלה אדומים: "המחבל הסתכל עליי ואני עליו"

עדי זוהר, הפצועה מהפיגוע ליד מעלה אדומים שחזרה היום מחדרה בבית החולים את רגעי האימה. "אני מתאוששת, אני מרגישה שקרה לי נס ענק". היא הוסיפה: "הרגשתי שזה הרגע האחרון שלי, חשבתי על זה שהבן שלי רק בן שנתיים"

נפצעה בפיגוע ליד מעלה אדומים: "המחבל הסתכל עליי ואני עליו"
זירת הפיגוע צילום: Chaim Goldberg/Flash90

עדי זוהר ההרה, שנפצעה בפיגוע ליד מעלה אדומים סיפרה מבית החולים על הנס הגדול ועל רגעי הדרמה. מחדרה בבית החולים היא תיארה את רגעי האימה. "אני מתאוששת, אני מרגישה שקרה לי נס ענק. קיבלתי את החיים בחזרה. עטפו אותי גם אנשים שאני לא מכירה".

"זו דרך שאני נוסעת בה על בסיס יומי, לעבודה", סיפרה זוהר. "עמדתי בפקק, דיברתי בטלפון ושמתי לב שהרכב לפני פתאום נכנס ברכב שלפניו. אמרתי לדודה שלי שהייתה תאונה מוזרה ואז תוך שניות המחבל יצא מהרכב, כמו משוגע. וראיתי ישר את האקדח שלו. התחלתי לצעוק לדודה שלי שעומדים לירות עליי ואין לי דרך להתחמק מזה".

היא המשיכה לתאר: "המחבל הסתכל עליי ואני עליו. ניסיתי לנזול מהכיסא תוך כדי חשבתי על העובר. תוך שניות ראיתי שהחולצה התמלאה בדם, לא הרגשתי את הכדור. יצאתי וניסיתי לברוח. אחר כך בסרטונים ראיתי שהוא היה קרוב אליי. זחלתי על הרצפה, ניסיתי להגיע לרכבים. בגלל שהלכתי על ארבע לא פתחו לי".

על רגע ההצלה אמרה: "אישה מקסימה פתחה לי ודיברתי בקור רוח 'היה פיגוע, אני בהריון'. לקח לאמבולנס הרבה זמן להגיע בגלל הפקקים. התקשרתי לבעלי כדי לעדכן אותו - ומה שאני זוכרת אחרי זה את בית החולים. אני פה, אני מדברת אתכם, הרסיס היה במקום מאוד מסוכן ואני והעובר בחיים וזה מה שחשוב".

היא המשיכה: "הרגשתי שזה הרגע האחרון שלי, חשבתי על זה שהבן שלי רק בן שנתיים. אלוהים היה איתי. בדיעבד אחד הרופאים אמר לי שעצם זה שלא איבדתי את ההכרה עזר לי. אני ביום יום שלי בן אדם מאוד היסטרי, אבל ברגע הזה הייתי בקור רוח. אני משתתפת בצער המשפחה של הנרצח ומודה לכולם".

כזכור מתן אלמליח, בן 26 ממעלה אדומים, נרצח בפיגוע, ועשרה נוספים נפצעו. שלושה מחבלים פתחו בירי לעבר נוסעים סמוך למעלה אדומים ולמחסום א-זעיים.

מעלה אדומים מלחמת חרבות ברזל עדי זוהר חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד