כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"אבקש את התערבותך"

השר גולדקנופף לנתניהו: "הכרז על אונר"א כארגון טרור"

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף פנה במכתב לראה"מ בנימין נתניהו, בדרישה להכריז על ארגון אונר"א כארגון טרור. "במהלך המלחמה נחשף קבל עם ועולם כי אונר"א סייעה באופן אקטיבי לחמאס", כתב

השר גולדקנופף לנתניהו: "הכרז על אונר"א כארגון טרור"
יצחק גולדקנופף ומוטי בבצ'יק צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף פנה היום (ראשון) במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בדרישה להכריז על ארגון אונר"א כארגון טרור, זאת לאחר חשיפת צה"ל כי פעילי הארגון סייעו לחמאס בביצוע הטבח הנורא בשביעי באוקטובר. 

השר גולדקנופף כתב לראש הממשלה בפנייתו, כי, "במהלך המלחמה נחשף קבל עם ועולם כי אונר"א סייעה באופן אקטיבי לחמאס הן בתשתיות טכנולוגיות והן במתן מחסה בשטחים בהן פעלה".

עם זאת, מציין השר, ״למרבה הצער, לפני כשבועיים הוגשה הצעת חוק  להכריז על אונר"א באופן רשמי כארגון טרור, והמל"ל הכפוף אל ראש הממשלה ביקש דחיה והתנגד לכך״.

״הבוקר״, כתב גולדקנופף לראש הממשלה, ״בישיבת הוועדה שוב התבקשנו לאשר הצעה ברוח זו, ולמרבה התדהמה שוב המל"ל התנגד וביקש דחיה״.

בפנייתו מבקש השר גולדקנופף כי לאור העובדה כי מדינת ישראל מחזיקה בהוכחות שאינן ניתנות לפרשנות ביחס לחלקה של אונר"א בטבח, בהחזקת החטופים, באספקת תשתיות לארגון הטרור חמאס, דומה שאין מקום לדחיה נוספת. ״אבקש את התערבותך על מנת לקדם את הליך החקיקה״, כך במכתב ששיגר לראש הממשלה.

כזכור, בשבוע שעבר שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף הנחה את מנכ"ל רמ״י ינקי קווינט לפתוח בהליך סילוק משרדי אונר״א מקרקעות בבעלות המדינה, בעקבות הפניה החלו ברמ״י בהליך בדיקה לקראת ביצוע המהלך.

 
יצחק גולדקנופף אונר"א בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד