י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"זקוקים לעזרתכם"

עובד הארגון חטף גופה: עצומת ענק נגד אונר"א

מחר תתקיים פסגה עולמית לסיום הפעילות של אונר"א וכדי למצוא פתרונות חלופיים לסיוע בעזה ללא קשר לארגוני טרור. המארגנים זקוקים ל-100,000 חתימות עד מחר עבור העצומה שתוגש למזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש

עובד הארגון חטף גופה: עצומת ענק נגד אונר"א
וסטים צבאיים בתוך שקי אונר"א צילום: דובר צה"ל

בשבועות האחרונים התברר כי 12 אנשי אונר"א השתתפו בטבח ה -7 באוקטובר; 1,200 אנשי אונר"א בעזה חברים בקבוצות טרור; 3,000 מורים של אונר"א היו בקבוצת טלגרם וחגגו את הטבח ב-7 באוקטובר.

עוד נחשף כי חמאס בנה מנהרת טרור ישירות מתחת למטה אונר"א בעזה, והסתיר מרכז מודיעין ממוחשב שהופעל על ידי רשת החשמל של הסוכנות. כעת פעילים קוראים לסגור את הארגון.

הלל נוייר, עו"ד וסופר בינלאומי, מנכ"ל UN Watch, ארגון זכויות אדם לא ממשלתי שמרכזו בז'נבה, שווייץ ותומך נלהב של ישראל, חשף כיצד מורים של אונר"א ברצועת עזה מלמדים ילדים פלסטינים לקדם טרור ואנטישמיות וקוראים בקבוצות פרטיות לרצח ישראלים.

הלל פרסם כי אמו של יונתן סמרנו הי"ד, שגופתו נחטפה בידי עובד סוציאלי של אונר"א, תופיע מטרים מגוטרש באו"ם ותנאם על חטיפת בנה בידי עובד אונר"א, גופתו של יונתן מוחזקת אצל חמאס.

הלל נויירהקמפיין נגד אונר"אצילום: הלל נוייר

עכשיו מקדם הלל עצומת ענק נגד אונר"א והוא פונה לציבור בישראל וליהודים בעולם בבקשבה לחתום על עצומה להחלפת אונר"א. בחשבון ה-X שלו הוא כתב: "אנחנו עושים משהו גדול, אבל אני צריך את עזרתכם. מחר אנו מכנסים פסגה עולמית לסיום אונר"א ולמצוא פתרונות חלופיים לסיוע ללא טרור. אני צריך 100,000 חתימות עד מחר עבור העצומה לגוטרס".

הארגון מציין כי יש קו ישיר בין ההקצנה שהתרחשה במשך שנים רבות בבתי הספר של אונר"א, לבין הפלישה לישראל של אלפי טרוריסטים עזתיים שפרצו את הגדר וטבחו באזרחים ישראלים ב-7 באוקטובר. עבור חמאס, הם בסך הכל מימשו את "זכות השיבה" שקודמה על ידי אונר"א.  

השקר לפיו העבודה ההומניטרית של אונר"א היא "בלתי ניתנת להחלפה" משמש כעת כדי לבסס עוד יותר את האידיאולוגיה הרעילה של הסוכנות של "חזרה" פלסטינית לישראל.

הארגון קרא "אל תתנו לממשלתכם להמשיך לבזבז את כספכם על הקצנה של עזה. יש לנתק מיד את הסיוע ההומניטרי והמנדט הרעיל של אונר"א. הסיוע צריך להגיע דרך סוכנויות אחרות שכבר פועלות בעזה, ואשר מומחים במשימה זו בכל מקום אחר בעולם, כמו ארגון הבריאות העולמי, תוכנית המזון העולמית או יוניסף. מספיק זה מספיק. הגיע הזמן להפסיק את הפעילות של סוכנות שמנציחה מלחמה. הגיע הזמן להחליף את אונר"א".

אונר"א הלל נוייר מלחמת חרבות ברזל חמאס האו"ם אנטוניו גוטרש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד