י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לאחר שנה וחצי

החתן שנפצע אנושות תובע מיליונים: "התאונה הייתה יכולה להימנע בקלות"

העו"ד שמייצג את החתן אמר כי "היום השמח בחייו - הפך ליום טרגי, שלאחריו חייו כבר לא ישובו להיות עוד כפי שהיו"

החתן שנפצע אנושות תובע מיליונים: "התאונה הייתה יכולה להימנע בקלות"
אולם חתונות צילום: freepik

לפני שנה וחצי איתי חמאני, בן 38, רקד בשמחת חתונתו שהתקיימה באחד מאולמות האירועים בעיר מודיעין. במהלך הערב, האורחים הניפו שולחן שהובא אל מרכז רחבת הריקודים והחתן עלה עליו ורקד. לאחר מספר שניות הוא מעד מגובה של שלושה מטרים לרצפה ונפצע קשה בראשו ובכל חלקי גופו. מתנדבי ארגוני ההצלה שהוזעקו למקום הבהילו אותו לבית החולים תל השומר. 

"נמצא כי הוא סובל מחבלה מוחית קשה", עדכן למחרת ד"ר ציון זיבלי, מנהל מחלקת נוירוכירורגיה במרכז הרפואי 'שיבא', "הוא מורדם ומונשם ומטופל במחלקה לטיפול נמרץ. והצוות נלחם על חייו בשעות אלו".

unsplashחדר ניתוח טיפול נמרץ. אילוסטרציהצילום: unsplash

לאחר כחודש, התעורר בחסדי שמיים מהתרדמת בה היה שרוי. הוא עבר תהליך שיקום ארוך אך נותר נכה ברמה של 100% בכל חלקי גופו ובנוסף, הוא איבד את כושר עבודתו. בשבוע שעבר הוא הגיש תביעת פיצויים נגד האולם בסכום של מיליוני שקלים.

בכתב התביעה נכתב כי: "בארצנו קיים מנהג מסכן חיים לפיו בחתונות מסוימות, מרימים את החתן ו/או הכלה על כיסא או שולחן לצורך ריקודים. מדובר במנהג פסול ומסוכן שעשוי להוביל לפגיעות קשות בגוף ובנפש, כפי שכל בר דעת מבין ויכול לצפות שיקרה. כל אדם שרואה הרמה שכזו, לא יכול להימנע מהמחשבה שהוא תכף עתיד לראות לנגד עיניו אסון. כל פעם שלא מתרחשת תאונה, ניתן לנשום לרווחה ולחשוב עד כמה מדובר בהתנהלות פזיזה וקלת ראש. שכן, בין רגע, אירוע שמח יכול להפוך לטרגדיה ואסון כבד".

מטעם עו"ד בועז אלקלעי שמייצג את החתן אמר כי "היום השמח בחייו הפך ליום טרגי, שלאחריו חייו לא יהיו כפי שהיו, הרמות חתן או כלה על שולחנות במהלך חתונות היא התנהגות פסולה ומסוכנת שיש למנוע ולאסור אותה, מאחר וכל מי שעיניו בראשו, מבין שדברים טובים לא יכולים לצאת מזה".

עוד אמר עו"ד אלקלעי כי "התאונה הזו הייתה יכול להימנע בקלות וכל מה שצריך היה לעשות הוא להעמיד משגיח מטעם האולם שהיה מונע הכנסת שולחנות אוכל לרחבת ריקודים או היה מונע מאנשים לעלות על השולחנות. אני סמוך ובטוח שבית המשפט יעשה מלאכתו וידאג לקביעת האחריות בעניין, כמו גם יסמן גבול וייתן הנחיות לאולמות וגני אירועים בדבר האופן שבו עליהם לנהוג במקרים דומים".

חתן חתונה תביעה נכה ריקודים פצוע קשה אולם חתונות מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד