כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הבליץ האחרון

זייברט באמירה מפתיעה: "זה לא יעזור אם תצביעו רק לי"

המועמד לראשות העיר בני ברק, חנוך זייברט, יוצא הערב בסרטון שטורף מחדש את הקלפים בעיר: "הדרך לשינוי הניקיון עוברת רק דרך הצבעה לג' במועצת העיר", אומר זייברט ומוסיף: אני כבר התחייבתי, כעת השינוי תלוי בכם"

זייברט באמירה מפתיעה: "זה לא יעזור אם תצביעו רק לי"
חנוך זייברט צילום: באדיבות המצלם

רגע לפני שמערכת הבחירות מסתיימת, חנוך זייברט, המועמד לראשות העיר בני ברק והיחיד שרץ כל הדרך עם הבטחת שינוי בניקיון ובתשתיות, יוצא בסרטון חדש שמנער את המערכת הפוליטית בעיר ומכניס משוואה חדשה למערכה הסוערת המלווה את בני ברק בבחירות הללו.
 
בסרטון וידאו שהופץ היום (ראשון) לכלל תושבי בני ברק אומר זייברט: "אני מחויב לשינוי ענק בניקיון ובתשתיות, אבל כדי שאצליח לחולל את השינוי לא מספיק שתצביעו לחנוך זייברט בפתק הצהוב. אני צריך שתצביעו גם ג' למועצת העיר בפתק הלבן, כדי שתהיה מפלגה חזקה מאחוריי שתגבה כל מהלך שאדרש לבצע כדי לקדם את מהפכת הניקיון והתשתיות, כעת זה בידיים שלכם", אומר זייברט.

הסרטון הזה שנועל את קמפיין הניקיון שניהל זייברט בעקביות לאורך כל מערכת הבחירות, הוא לא פחות מדרמטי, שכן הוא נוגע בדיוק בנקודה הכואבת של תושבי בני ברק, באופן שחוצה מחנות ומגזרים, מה שיכול להביא לשינוי בדפוסי ההצבעה השבטיים והמקובלים של התושבים.

על פי נתוני המשוב הענק שערך זייברט בבני ברק, עולה כי יותר מ-50 אחוזים מתושבי בני ברק הצביעו על נושא הניקיון כמי שחייב לעמוד בראש סדר העדיפויות העירוני, 25 אחוז נוספים סבורים שתיקון התשתיות הלקויות עומד בראש ו-25% נוספים חושבים שהתחבורה התקועה והפקקים בבני ברק הם הזקוקים לשינוי הבהול ביותר מכלל הנושאים.

זייברט שנגע בכל שלושת הנושאים האקוטיים והבוערים הללו בקמפיין, בצורה יסודית ומפורטת, מסביר הערב לתושבים שעם כל הכבוד ליכולותיו וניסיונו רב השנים בניהול העיר, אם לא יהיה לו כח משמעותי לצידו במועצת העיר, יקשה עליו מאוד לבצע את שינויי העומק שדורשים מטבעם שינויים בסדרי התיעדוף התקציבי בעירייה לצד הקצאת משאבים עירוניים.

"כעת ההחלטה נתונה בידי ציבור הבוחרים", אומרים במטה של זייברט ואגודת ישראל, "תושבים שרוצים לראות את עירם נקייה ומסודרת – אנו מבקשים מהם שיצביעו ג' וזייברט בקלפי. כי רק עם מועצה חזקה, עם חברי קואליציה מגובשים, ניתן יהיה לחולל שינויים מרחיקי לכת בכל הקשור לקידום העיר בכלל ונושא הניקיון בפרט".

חנוך זייברט ראש העיר בני ברק בחירות בבני ברק בחירות מוניצפליות בחירות מקומיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד