כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חשש משריפה

260,000 רכבי פולקסווגן נקראים למוסכים באמריקה

רשימת הדגמים הארוכה שפורסמה בארצות הברית כוללת את אאודי 3A  בגרסת הסדאן מהשנים 2015 עד 2020 ואאודי 3 A בגרסת הקבריולה מהשנים 2015 עד 2019

260,000 רכבי פולקסווגן נקראים למוסכים באמריקה
חשש מדליפת דלק מזמנת למוסכים מעל רבע מיליון רכבי VW צילום: VW

פולקסווגן העולמית והחברה האחות אאודי מזמנות מעל רבע מיליון מכוניות לתיקון בגלל חשש לשריפה.

לפי פרסומים בארה"ב מדובר בשורה ארוכה של דגמים שמבוססים כולם על הפלטפורמה (פלטפורמה היא הבסיס המכאני של המכונית ומשמש דגמים ומותגים רבים בקונצרן VW) של פולקסווגן גולף וכולם יוצרו בין 2015 ל-2020.

רשימת הדגמים הארוכה שפורסמה בארצות הברית כוללת את אאודי 3A  בגרסת הסדאן מהשנים 2015 עד 2020, אאודי 3 A בגרסת הקבריולה מהשנים 2015 עד 2019, פולקסווגן ג'טה, פולקסווגן גולף וגם גרסאות מסוימות של פולקסווגן פולו.

לפי הפרסומים, במכוניות הללו קיים אטם שעשוי לדלוף במשאבת הדלק, שבעצמה ממוקמת בתוך מיכל הדלק וטובלת בנוזל הדליק. כאשר האטם הזה דולף, דלק עלול להגיע למקומות לא רצויים ובסופו של דבר - לגרום לשריפה.

לפי הפרסום של פולקסווגן, מה שיוצר את הבעיה הוא הידוק חזק מדי של האטם במהלך תהליך הייצור. פולקסווגן ארצות הברית ממליצה לבעלי מכוניות לשים לב היטב להימצאו של ריח של דלק וגם לבדוק היטב האם במהלך התדלוק המשאבה "קופצת" שלא לצורך.

לפי הודעתה של פולקסווגן, המשאבות במכוניות האלה יוחלפו במשאבות דלק בעיצוב חדש שיהיה יותר יעיל ויותר ידידותי. אם וכאשר התופעה תתרחש בישראל, כמובן שניידע. אם יש לכם את אחד הדגמים הנ"ל ביבוא אישי או מקביל שהגיע מצפון אמריקה, עליכם לבדוק את הרכב במהירות.

 

פולקסווגן ארצות הברית ריקול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד