י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מתקפה חריגה

ראש הישיבה הספרדי: "המועצת בוחרת את הנציגים, לא הנציגים בוחרים את המועצת"

על רקע מערכת הבחירות הסוערת ברחבי הארץ בין דגל התורה וש"ס, נאם אתמול ראש ישיבת ברכת אפרים בכינוס ההמונים בבני ברק: "המועצת בוחרת את הנציגים, לא הנציגים בוחרים מועצת. מי שמבין מה שאני אומר עכשיו - מבין"

ראש הישיבה הספרדי: "המועצת בוחרת את הנציגים, לא הנציגים בוחרים את המועצת"
הגר"ב פנחסי בכינוס צילום: שוקי לרר

ראש ישיבת ברכת אפרים, הגאון הרב בצלאל פנחסי, השתתף אמש (ראשון) בכינוס ההמונים של דגל התורה במרכז בני ברק, על רקע מערכת הבחירות הסוערת והמאבקים בין דגל התורה לש"ס. "המועצת בוחרת את הנציגים, לא הנציגים בוחרים מועצת", אמר הרב פנחסי לעיני הרבבות, תוך שהוא מרמז על ההתנהלות במפלגת ש"ס במערכת הבחירות.

"מי שמבין מה שאני אומר עכשיו - מבין", המשיך הגר"ב פנחסי." אנחנו בני התורה חייבים להתנהל לפי עולם התורה. אסור לנו להתנק מעולם התורה וכל בן תורה צריך להרגיש משויך - לא לפי עדה, לאותם גדולי הדור שמנהיגים אותנו כל השנה, בחינוך, בשידוכים ובכל שאלה הם אלו שאומרים לנו מה נעשה".

עשרות אלפי בני אדם התכנסו אתמול (ראשון) בראשות גדולי ישראל לעצרת המרכזית של דגל התורה בבני ברק, לקראת הבחירות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב. העצרת נערכה בראשות הגר"ד לנדו, ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי שליט"א, ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן וראש הישיבה הגרמ"ה הירש.

החל משעות אחה"צ ולקראת שעת קיום המעמד, הלכו והתמלאו הרחובות הסמוכים למקום העצרת בצומת הרחובות רבי עקיבא-הרב כהנמן בבני ברק, ברבבות בני התורה אשר גדשו את האזור כולו.

בהוראת מרנן ורבנן, אל העצרת הגיעו אלפי בחורי הישיבות, בראשות ראשי הישיבות שליט"א, אלפי אברכי הכוללים בראשות ראשי הכוללים שליט"א, ואלפים מתשובי העיר ובני התורה מקהילות הקודש.

סמוך לשעה 19:00 נפתחה עצרת הרבבות באמירת פרקי תהילים, בזעקה לרגל המצב השורר בארץ הקודש, בתפילה ובתחינה ליושב במרומים שיחוס על עמו היושב בציון וירחם על הנתונים בצרה ובשביה, כשלפני התיבה עבר הגאון הצדיק רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א. על בימת הכינוס יישבו מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, שהעתירו יחד עם רבבות המשתתפים לבורא עולם. 

בחירות מקומיות בחירות מוניציפליות 2023 בני ברק דגל התורה ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד