כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מפרט יוקרתי ועשיר

עסקת פריסייל בשכונה המבוקשת ביותר בירושלים

ירושלים עיר הקודש מציגה פרויקט מגורים חדש בסטנדרט בניה יוקרתי • כל הדירות בפרויקט נבנים כמיני פנטהאוזים וכוללים מפרט יוקרתי ועשיר במיוחד

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Yossi Aloni/FLASH90

בחודשים האחרונים כל הרוכשים וכלל המשקיעים מחפשים דירה בשלב "הפריסייל" של הפרויקט

היזמים שגילו כי 'הדרך' למשוך רוכשים לפרויקט הוא לרשום בקמפיין הפרסום "פריסייל" ובכך המשקיעים נוהרים לפרויקט אך זה לא נכון אומר אבי ממן סמנכ"ל השיווק בחברת פאוור גרופ "ההגדרה האמיתית של שלב פריסייל בפרויקט מגורים הוא טרם פרסום הפרויקט לכלל הציבור אגב זהו גם השלב הנכן ביותר להשקיע בפרויקט".

לחצו כאן ונצלו את ההזדמנות שלכם>>>

לפני שפרויקט חדש יוצא לאוויר העולם מחייב הגוף המממן למכור מס' דירות מצומצם בפרויקט במכירה מוקדמת וזאת מכמה סיבות שאין המקום כאן להרחיב. לרוב הדירות הללו נמכרים באחוזים לא מובטלים מתחת למחיר השיווק העתידי וזה הזמן הנכון והטוב ביותר להשקיע בפרויקט ואכן את הרווח רואים ממש בכמה שבועות ספורים בהם היזם יסיים את שלב הפריסייל ויצא לשיווק מסיבי – במחירים גבוהים יותר.

למצוא פרויקט בשלב האמיתי של הפריסייל קשה מאוד היות ולרוב החברות היזמיות אינם מציעים את הדירות הללו לציבור הרחב בכדי לא לפגוע במחירים העתידיים בפרויקט

ורק בכדי למשוך את תשומת הלב של הרוכשים גם אחרי שלב הפריסייל החברות יוצאת בקמפיין "פריסייל" אך זכרו כי שלב הפריסייל האמיתי {המתבטא במחיר} נסגר מתחת לשולחן.

חברת פאוור גרופ עושה כל שביכולתה בכדי לתת לציבור את ההזדמנות לרכוש נכס בפרויקט חדש ובשלב פריסייל אמיתי, בכל הפרויקטים שלנו מדגיש ממן הרוכשים פוגשים בזמן קצר מאוד את עליית הערך בפרויקט ומבינים איזו תשואה נפלאה ובזמן קצר הם קיבלו על ההון העצמי שלהם.

ההזדמנות שלכם

בירושלים עיר הקודש ובאחת השכונות הנחשקות ביותר בבירה יוקם פרויקט מגורים חדש בסטנדרט בניה יוקרתי כל הדירות בפרויקט נבנים כמיני פנטהאוזים וכוללים מפרט יוקרתי ועשיר במיוחד, הפרויקט ממוקם פארק עצום ומופתח בגודל 16 דונם ובקרבה לכל הצירים הראשיים של העיר.

וזו ההזדמנות שלכם רגע לפני פרסום הפרויקט לציבור הרחב לרכוש נכס מיוחד וב- 8% מתחת למחירי השיווק העתידיים בפרויקט ובתנאי תשלום של של 20/80 ולהרוויח כבר בקרוב מעליית ערך משמעותית ביותר.

פריסייל פרויקט בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד