י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רוצה תוספות

הדרישה החדשה של יו''ר ארגון המורים: "הכנסתם אותנו למיטת סדום"

במכתב ששיגר לשר החינוך הוא כותב: "מבין שלכבוד השר היה קל להוציא הנחיה שאחרים צריכים לבצע אותה ואחרים יצטרכו גם לשלם עבורה"

הדרישה החדשה של יו''ר ארגון המורים: "הכנסתם אותנו למיטת סדום"
כיתה/בית ספר צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

יו''ר ארגון המורים, רן ארז דורש תוספת שכר בעקבות דחיית מועדי הבגרויות, בשל המלחמה. במכתב ששיגר היום (שני) ארז ליואב קיש, שר החינוך, ולחיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי הוא כותב כי "דחיית בגרויות חורף בחודשיים, מינואר למרץ, ללא היוועצות עימנו גורמת לפגיעה קשה מאוד בציבור המורים והתלמידים.

מדובר לא רק בתלמידים אשר מאריכים להם את הסמסטר הראשון בחודשיים, אלא גם בתלמידים שיצטרכו להיבחן בקיץ לאחר סמסטר מקוצר מאוד - כי למעשה נשאר להם ללמוד רק כחודש וחצי מתוך הסמסטר השני לקראת בגרויות הקיץ".

עוד הוא כותב כי "באשר למורים, שלקראת בגרויות החורף נאלצים ללמד את כל מכסת השעות השנתיות שלהם מספטמבר עד ינואר, ולמעשה סיימו ללמד עד מחצית חודש ינואר - דחיית הבגרויות למחצית מרץ מוסיפה להם עבודה רבה, שהרי אי אפשר לצפות שמורים יפקירו את התלמידים שלהם ולא יכינו אותם עד ליום הבחינה".

לדבריו, "החלטת כבוד השר הכניסה את המורים והתלמידים ל'מיטת סדום' - גם לעבוד בחינם וגם לא לאפשר הכנה נאותה לתלמידים שנבחנים בתום הסמסטר השני. אני מבין שלכבוד שר החינוך היה קל להוציא את ההנחיה שאחרים צריכים לבצע אותה ואחרים יצטרכו גם לשלם עבורה".

בשל כך הם "דורשים לשלם לכל המורים בחט"ע תשלום בגין תוספת העבודה שהם נדרשים לעשות גם בחודשים ינואר, פברואר ומרץ וגם בחודשים יוני ויולי".

רן ארז יו''ר ארגון המורים לימודים בגרויות שר החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד