ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
אמירה מפורשת

גלנט למשפחות החיילים החטופים: "חזרת האזרחים לצפון הרצועה - רק לאחר החזרת כל החטופים"

עוד אמר שר הביטחון כי "אנחנו עובדים מסביב לשעון כדי לקדם מתווה שיאפשר חזרת חטופים. במסגרת השיחות, אנו פועלים כדי לשמר מנופי לחץ על החמאס" | בישיבת קבינט המלחמה אמש הציג צה"ל את תכנית פינוי האוכלוסייה מאזורי הלחימה בעזה ואת התכניות המבצעיות להמשך

גלנט למשפחות החיילים החטופים: "חזרת האזרחים לצפון הרצועה - רק לאחר החזרת כל החטופים"
שר הביטחון יואב גלנט צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

שר הביטחון גלנט קיים הערב (שני) מפגש עם בני משפחות החיילים החטופים. במפגש הוא אמר להם כי "עמדת מערכת הביטחון תהיה ברורה: חזרה מלאה של אזרחים לצפון רצועת עזה תתבצע רק לאחר החזרת כל החטופים. גם אם נצטרך לנצור את האש זמנית, נשוב להילחם עד להשבת אחרון החטופים".

שר הביטחון שוחח עם בני משפחותיהם של החיילים החטופים, והשיב לשאלותיהם. השר גלנט הדגיש בפני המשפחות את מחויבותו להשבת כל החטופים ואמר כי הלחימה נגד החמאס ברצועת עזה לא תסתיים כל עוד יש חטופים בשבי חמאס.

השר גלנט פירט בפני המשפחות על המאמצים השונים הנעשים להשיבם, ובראשם המאמץ המדיני לקידום מתווה שיאפשר השבת חטופים.

עוד אמר גלנט לבני המשפחות כי "אנחנו עובדים מסביב לשעון כדי לקדם מתווה שיאפשר חזרת חטופים. במסגרת השיחות, אנו פועלים כדי לשמר מנופי לחץ על החמאס. האמירה עליה אני חוזר מהיום הראשון, לפיה אין לנו זכות מוסרית לעצור את הלחימה כל עוד יש לנו חטוף אחד בעזה, לא משתנה ולא תשתנה. גם אם נגיע למתווה שיצריך הפוגה זמנית בלחימה, אנו נשוב להילחם כדי לחסל את ארגון החמאס וכדי להשיב את כל החטופים".

מוקדם יותר היום דווח כי בישיבת קבינט המלחמה אמש הציג צה"ל את תכנית פינוי האוכלוסייה מאזורי הלחימה בעזה ואת התכניות המבצעיות להמשך, כך נמסר מלשכת ראש הממשלה.

עוד נמסר כי "אושרה התכנית לאספקת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה באופן שימנע את תופעות הביזה שאירעו בצפון הרצועה ובאזורים אחרים".

כזכור, ראש הממשלה נתניהו התייחס אמש בראיון לרשת CBS לפעולה הישראלית הצפויה ברפיח ואמר: "אנחנו בדרך לרפיח, נאשר את התכניות היום, כולל פינוי האוכלוסיה האזרחית משם, כדי להשיג ניצחון מוחלט על החמאס".

 
חטופים בני משפחות החטופים גלנט שר הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד